Tajta kattkompisar
Så fina bilder =) Mina två håller också ihop, tvättar varandra och busar. De är bröder från samma kull och jag märkte tidigt att de hade ett speciellt band. Planen var att bara behålla den vita men jag hade inte hjärta att skilja på dom. Nu har de precis fått komma ut och det är härligt att se hur de upptäcker världen tillsammans.
I love not man the less, but Nature more…
Burmakatterna Simon, Saga och Sindra är väldigt tajta med varandra, både parvis och alla tre tillsammans!🤗 De leker, tvättar varandra och sover tätt ihop.
Simon och Saga ❤️

Simon och Sindra ❤️

Saga och Sindra ❤️

Och så alla tre tillsammans! Här har de precis vaknat av att jag öppnade balkongdörren efter en kort paus i klösträdets högsta mysplats!😃

Vilka underbara bilder!
Var snäll mot alla - bli vegan ❤
vilka söta bilder! :D våra katter är systrar, i början sov dom alltid tillsammans. Nu händer det bara lite då och då, dom tvättar dock varandra dagligen. Dom ska kasteras på torsdag så kanske blir lite gosigare mot varandra då igen.

Violina tvättar Rocket <3

Gosemys!

Violina gömmer sig hos Rocket när den stora farliga dammsugaren kommer fram!

<3

Helt utslagna lagom tills vi ska till jobbet, då har de varit uppe hela natten och sprungit och lekt…

Tycker denna bild ser så kul ut! Ser ut som han fräser men egentligen gäspar han haha :)

Puss!
#1 Ååh vad fina de är! Härliga färger också 😍 Vad är det för ras(er)?
#7 Tack ❤️ Det är bondkatter, vet bara vem mamman är. Vi hittade en kull i skogen på min morfars gård så vi fångade in mamman och tog hem de små liven. 6 av 7 ungar hade olika färgkombinationer och ganska olika utseenden. En var t.ex långhårig =)
I love not man the less, but Nature more…
Ja katter är faktiskt sociala djur!
Jag läste på lite om det och skrev en sammanfattning för ett tag sedan:
Simon, Saga och Sindra hälsar att alla katter som vill det borde få ha en kompis!😍

#11 Jag har varit volontär på Katthemmet ett bra tag nu och nästan alla katter som inte gillar andra katter har t.ex. en synskada som gör att de inte kan läsa av andra katters beteenden eller liknande. Inte alla såklart, vissa trivs bara bäst ensamma eller bara med en viss annan katt, men det känns som att majoriteten av katterna jag träffat faktiskt vill ha en kompis!
Jag hade två syskon som alltid varit jättenära och sovit tätt ihop i princip varje dag, tills för snart två månader sen då den ena fick för sig att hennes bror inte längre var någon hon vill vara med så de började bråka och bor på olika håll nu :( Men här är en bild från när dom var kompisar iallafall :)