Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1633 ggr
BeccaL
2

Namnförslag :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått hem två små kattungar för ett par dagar sedan och har total hjärnsläpp på vad de ska heta. Båda två är flickor :)

BOMBA med förslag!

Now stay with me cause I'm quite quick 5 6 7 8 :) 

OsterlindM
0

Smirra, Alice, Kiwi, Smilla, Svea, Minna, Zelda, Siri, Vilda, Saga, Lova, Hilda

Tarotstollan
0

Salt och Peppar. Tösen och Tjejen. Vilma och Vera. Kryddan och Kolan.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

OsterlindM
0

Zita, Disa, Signe, Alma, Tilda

Valkyrija
0

D'Lory, Ninja, Ygriette, Fluff, Mina, Hårboll, Billie, Vilma, Nora, Joline, Vimse, Saga, Amánia, Sadie(utalas: Sejdi, Ofelia, Tahki, Maya, Lydia, Nawen, Nodia, Nylia, Riviel, Rindra, Sydia, Tara, Taralith, Taránia, Uma, Lycke, Samsa, Varja, Luna, Alessandra, Riva, Arivianna, Bailey, Lowa, Athéna, Hekate, Phersiphone, Katla, Sailor, Viva, Engla, Zelda, Savanna, Lorie, Arya, Cersei, Shae, Nima, Niva, Liv, Tara-Lee, Taralii, Amazon… Ja, hehe, jag gillar ovanliga och konstiga namn så här har du ett gäng udda namn 😂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

kattöga
0

Alva & Asta
Bettan & Berit
Chilla & Chic / Chicca
Dina & Diva
Ester & Ellen
Freja & Frida
Gun & Gull
Hilma & Hella / Hyss & Hellen
Ida & Isa
Janna & Jippie
Klara & Katta ……
Lisa/Lisen & Lyssna
Mums & Mumma
Nena & Nanna
Onnie & Ona
Pia & Puss /Purr
Qia & Qvast
Rut & Rusa
Sweet & Socker
Tuss & Tass
Unn & Ulla
Via & Viska
Wilma & Welda
Xia & Xuss
Ya & Yra
Zita & Zanna
Åsa & Ånna
Älva(n) & Ärtan
Ömsi & Öde /Öda

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Vixxen
0

Mia och Lizzie!

Nosen
0

Tova-Li och Tuva-Maja

[HundochKatt]
0

Påminner om två kattsyskon (honor) jag haft och de fick namnet Snutten och Tussen. Jag vet, det är mer "killaktigt", men jag tyckte inte om Snuttan och Tussan. ; Snutten och Tussen låg bättre i mun. ;)

fri02da
1

Hej, vill bara säga att jag har mamman (hembys Hirena) till din häst snodde sass. Har du kvar honom fortfarande? vore roligt att få höra lite mer om honom då jag är väldigt intresserad av att veta lite mer om hirenas avkommor

[eliinmeyer]
0

Nala, Mimmi, Bambi och Bella tycker jag är fint :)

[nevamisse]
0

Jag tycker Saga eller Sigrid på den som blundar och Smilla till den andra. :)