Katter iFokus

Katter

Etikett: allmänt-kattprat
Läst 1088 ggr
mappen
0

intresse förfrågan ang katt godis

jag gör en liten intresse förfrågan om det skulle vara intressant med att köpa en katt godis påse

vi skulle skicka en godis påse med lite olika katt godis i mindre förpakningar för katten som kommer drekt hem i brevlådan.

vad skulle du helst vila se för märken och typ av godis

skicka gärna ider och önskemål

[Sandi92]
1

Låter intressant. Menar du som en prenumerationspåse, dvs att man får en påse i månaden, eller att man kan kan köpa påsar och testa?

Märken som mina gillar är Dreamies, Whiskas Temptations, Vitakraft sticks, Felix och torkade kycklingbitar/fiskar av olika märken.

mappen
0

tanken är vell både som prenumerationspåse eller om man vill köpa någon enstaka påse och bara skämma bort katten med.
det kommer bli olika små påsar med en blandning av olika kattgodisar så man får lite av varje av olika sorter så det blir lite varjation..

det är alltid kunden som bestämer :)

MonicaLagerquist
3

Nej.

Ger sällan/aldrig  mina katter godis.Det är inget som de behöver.Äter inte godis själv.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Carmarino
0

Har svarat under Huskatter.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Scorpio97
1

Jag skulle nog inte vara intresserad, men det beror lite på vad det är för godis. Jag ger enbart torkat (svenskt) kött som godis, och jag skulle tro att det är både enklare och billigare att göra själv än att köpa från någon annan (som dessutom har köpt det från ett företag). Brukar bli dyrare ju fler återförsäljare det är i kedjan.

//Jessie

vendelay
2

Jag tror att det skulle vara svårt att sälja, mycket pga dels som #5 säger att ju fler återförsäljare desto dyrare för kunden i slutet och mycket för att många är ju väldigt noga med vad deras katter får i sig. Vissa ger enbart rent svenskt kött, andra ger bara sådant som inte innehåller något speciellt osv. Plus att katter kan väl bli dåliga i magen av för många olika sorters godis? Mina katter blir i alla fall det och de är dessutom mycket kräsna så i mitt fall vore det att kasta pengar i sjön!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[HundochKatt]
0

Nej. Det godis min katt får torkar jag själv, vilket är helt naturligt utan spannmål etc.

Lubsan
1

Nej. Mina katter får godis, men inte dagligen. Jag kan likagärna köpa dreamies på Ica när jag handlar. Det är inget som är svårt att få tag på. Så tror tyvärr er idé hade kunnat funka på andra produkter, se t.ex glossybox, men tror just kattgodis blir för smalt och för liten marknad. Även om det finns många kattägare och många av dom säkerligen köper kattgodis, så tror jag dock väldigt få personer googlar kattgodis, vilket innebär att ni skulle behöva lägga en väldigt stor summa pengar på marknadsföring, för att folk Ens skulle veta att ni finns. Tyvärr :(

[Sandi92]
0

Jag tror det hade varit bra att inte bara ha godis, utan kanske även leksaker och annat smått och gott. Hemgjort godis av torkat kött tror jag också fler skulle vilja ha än de sorterna man kan köpa i affären.

[lillelull]
0

Ja tror också de hade vart något att utöka som de andra här säger, jag ger kattgodis lite då och då och en påse räcker såååå länge och då köper jag Natures Menu det är utan spannmål. Och ja.. kan knappt minnas när jag senast köpte en påse godis

Thors matte
0

Mina katter gillar kattkyssar och märkena Cosma, Thrive och Planet Pet.

micki78
0

Mina katter älskar kattgodis och får det varje helg då jag själv äter godis då, så jag kanske skulle vara intresserad. Det godis mina katter älskar är typ matiga catsticks, kommer inte ihåg vad dom heter nu, det finns en del godis jag köpt som dom inte gillar och ledsnar på fort, men dom här catsticksen är väldigt populära.

skruttelutt
0

Jag tycker redan det finns bra godis att köpa till bra pris, så jag skulle inte vara intresserad.