Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 862 ggr
Emma95T
0

När man inte hittar något sår

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg idag att min katts tassar som är igentligen vita är nu rosa alla fyra tassar och har gått igenom varje tas och ser inget sår eller nåt annat och jag har inge färg eller något annat som färgas av kan ju inte vara husses röda tröja som har gjort det… För han har ju inte ont när jag kollar och rör tassen och kollar klorna vad tror ni och han är innekatt :)

Emma95T
0

Och lil tjejen fram tassar är också rosa så man undrar

MonicaLagerquist
1

Vad har du för Kattsand?

Stolt ägare till tre La permer

Splatter
0

Har du något rött som kan färga av sig? En ny leksak eller tröja eller liknande?
Är tassarna svullna?

Emma95T
0

Haha det var inget husse hade köpt igår sand som hade färgat av seg på småttingarna men dem ska få everclean dem får inget nytt förns om 2 dagar ^^ då kom pusseln fram till varför men blir att byta snabbt då liltjejens tramp dyna har tappat hud hennes ena ramp dyna är torr

[AnimeV4]
0

Hade ett sjukt marsvin som fick väldigt bleka tassar och dålig känsel i dem. Han hade egentligen rosa tassar. Men det låter ju inte som om er katt är sjuk så det är väl uteslutet😉

Emma95T
0

Haha ne lil tjejen är ju lite sjuk men börjar bättrings vägen :) vart ju så förvånad när båda hade rosa tassar när jag gissade med dem :) men måste smörja in lil tjejens tassar då hon värkar ömsar skin :p

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Är tassarna varmare än normalt?

Emma95T
0

Dem är lite varmare en normalt? Men inte mycket

Emma95T
0

Fast lil tjejen är jusjunså :( hon har en förskylning som inte försvinner men på bättrings svängen :) bara en hosta som kommer varanan dags ska göra ett prov om det är mask hon har lil tjejen och pojken för han hostar också men tror inte det är därför för han var dålig i magen hade ätit för fort och druckit för lite vatten… :)

Emma95T
0

Är ju sjuk *