Hur har ni katt fodret
Hej letar efter någon burk eller tunna att använda att ha i katt foder då jag funderar på köpa så det räcker några månader hur har ni det :3 💜 och vart kan man köpa en bra :)
Jag har hund men jag har en större förvaringstunna med hjul (som ändå inte tar massa plats) väldigt praktisk.
Vart köpte du den :)

Tänk på att torrfoder inte håller i öppnad förpackning så länge.Helst bör man hålla fodret kvar i säcken och öppna så sällan man kan.DVS ha maten kvar i säcken och ta fram det som går åt på en vecka. Förvara säcken svalt och torrt.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Vi köper ganska små förpackningar, för katterna vill inte ha det när det börjar bli lite "halvgammalt", så stora förpackningar går bort för vår del. Har du möjlighet så förvara fodret på sval plats .
Oki vi har redan köpt några säckar för att klara ekonomin då det kommer gå dåligt nästa månad så vi har köpt lite blöt mat och torfoder men mina katter dem värkar inte bry seg då de äter upp alt så fort dem får mat tänkte om man kan för vara då man inte kan stänga påsarna för jag måste ha påsen nere så den inte är öppnad :(
Jag köper såna lådor om jag nu inte kan ha kvar den i påsen så har jag såna lådor som går att sluta åt typ från clash ohlsons förvaringsavdelning plastlåda med svarta snäpplock så det ändå hålls stängt men påsarna jag köper har sån återförslutningsbars grejs så kan ha kvar det i påsen men jag har en liten låda med torrfoder också i en sån förvaringslåda med lock.
Vi har en förvaringstunna som vi köpte på Julas husdjursavdelning. Minns inte vad den kostade, men tycker att den är bra.
jag har 2 fodertunnor från olivers (http://www.olivers-petfood.se/hund/leksaker-och-utrustning/tilbeh%C3%B8r-til-foder/olivers-foderspand-m-hjul-skovl-12-kg) Jag har fodret i denna som förvaring och fyller på plastbyttor som jag har framme..
Jag köper en stor säck och har den i en garderob, försluten med stora påsklämmor så att inte lukten ska försvinna för mina katter vill inte ha när det inte luktar mycket kattmat. :-)