Någon som har gjort detta?
http://kattbox.se/ Någon som har erfarenhet eller vet nåt om detta? :) jag vill gärna vara säker på att mina pengar går till katthem isf.
Ett sätt att klämma folk på pengar. Ge direkt till något katthem istället tycker jag.
Jag jobbar heltid på ett katthem. :)
Hej Jessica,
Vad kul att du är intresserad av Kattbox. Vi donerar 10% av intäkterna till olika katthem och organisationer som hjälper katter. Efter att vår första Kattbox skickats ut den 8/2 kommer vi göra första donationen till utvalt katthem för just den månaden. De som vill får gärna kontakta oss på info@kattbox.se om bevis med underlag för dessa om de vill känna sig mer säkra.
Vänlig hälsning,
My Persson på Kattbox.se
Vad kan det vara i kattboxen? För jag menar, jag ger inte mina katter vad för mat eller godis som helst.
Har aldrig hört talas om detta. Om jag skulle vara med skulle jag vilja veta vilka katthem eller organisationer som pengarna går till. Det är stor skillnad mellan vissa oseriösa katthem och de som verkligen jobbar för att höja kattens status.
Det är har precis kommit dem är helt nya :) och man kan skriva i saker som du vet att din katt inte gillar :)
Och det beror på månad dem skickar nog till som kanske livbojen och dem andra :)
Vad jag hörde så får du bevis på papper att pengarna har kommit :)