Baghera :)
jag antar att dom flesta här har läst om min lilla katt (hämta han när han va 11v och så kissar han i sängen) som jag skrev om här. men hur som helst här kommer liute bilder på sötnosen..:)
han e förkyld sa vetrinären om ni undrar över hans ögon..
här är lite mindre än en timme efter han har kommit hem till oss:) vet att bilden är jättesuddig och att han inte alls är i fokus men han var juh söt iaf :P

Vilken sötnos!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

tack, :) han e så duktig, jag e riktigt chockad för han piper aldrig, inte när han åker bil och inte i transportburen, när vi duschade honom eller när vi var hos veterinären..sötis han e :)

åå gudars vilken liten goding!
Vilken sööt ^^ !!!!!

Hallenuttingen, supersöt:)

jag e helt kär i honom, han e så mjuk o liten, jättefin päls har han oxå, hur len som helst! :)
Så fiiiiin…
/Maria

Jätte söt :)

Jisses vilka busiga ögon han har…sötnöten :)
Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!
oj vilken sötnos du har. jättesöt

tack allihopa! nu ligger han och sover under min dator, han e så uttrycksfull och man förstår nästan alltid vad han vill, han hälsar på alla även fast han aldrig har träffat dom. när mormor kom på besök mötte han henne i trappen och när hon lyfte upp honom började han spinna och myste för fullt! vilken lyckans ost jag e som fick sån mysig katt! min första katt oxå. :)
#1 en panduro katalog :P ?
:)

#18, jaa :D har kollat i den säkert 6-7 gånger nu hahah

#17 Gud så söt!
Förresten så har jag en katt som heter Bagera men han är hel svart och är 2år ;)

#21 tack! ooh ja, det är ett sött namn :)