Din katt!
#1 Hon tackar 🙂
Vilka fina katter du har! Jättesöta båda två 🙂
#2 Mina tackar oxå! 🙂 Dom är lika olika som dom ser ut att vara oxå. 😃
https://jazzans.wordpress.com/
#4 Vilka sötnosar! 🙂
#6 Åh så fin hon är! Älskar verkligen Maine Coons! Hon ser ut som en liten lodjursunge. 🙂
Här är mina tre :) Dom två på kanterna är syskon, Sigge till vänster och Siri till höger. De är två och ett halvt år gamla och är vanliga bondkatter. Hon i mitten heter Sessan och är en hittekatt som jag haft i ett halvår ungefär :) Vet inte hur gammal hon är men hon är världens mysigaste kisse ^^
#8 Åå, vilka sötnosar! Väldigt fina!
Vilka vackra katter alla har i tråden.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Åååh…. ❤️
"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm." Abraham Lincoln
Naw, så söt..😍
#11 Oj vilken sötnos!
#15 Vad fin han är! Hur söt som helst 🙂
#15 Så söt, Snälla ögon.🙂
Mitt första inlägg här får vara en bild på vårat yrväder <3
Altaiir är en liten pojk på ca 7 månader, kastrerad och väger runt 2,5kg
Allt är fullt ös medvetslös med honom. Han är otroligt kelen och tillgiven, social och lättanpassad… och buusssiiig :)
#11 Ooooh så vacker, fruktansvärt söt! :D
"It's better to lose one minute in life, than to lose life in one minute"
#18 Åh, så sööt ❤️
"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm." Abraham Lincoln
#18 Men så vacker! Underbart söt! Älskar vita katter 🙂
#21 Vilka sötnosar! 🌺
#23 Men vilken sötnos! Väldigt snälla ögon!
Här är mina, Lillan och Bobo. De är båda 8 månader, båda är pigga, sociala och väldigt snälla och fredliga kissar. Lillan kan vara ett riktigt keltroll, Bobo tycker mer om att bara ligga i knät utan att bli klappad. Lillan har ovanligt kort, tunn och len päls. Bobo har en liten egenhet, han sitter nästan alltid som på bilden:halvligger på snedden liksom.
#25 Så fina så 🙂
Ja visst är dom, men Bobo hamnade ju upp och ner :/
Min älskade Simon, en 1,5 år chokladfärgad burmapojke som är otroligt kelig och mysig och påhittig! Och älskade lilla Saga, en månad äldre lilafärgad burmaflicka som är full fart superbusig och samtidigt väldigt gosig 😍 Båda är extremt (?) interaktiva och vill hela tiden umgås med matte också och hitta på saker!😃

#28 & #29 Men vilka sötisar! 🌺
Tack Mysan! 🌺
#29 oj vilka ståtliga :o
Be the change you want to see in the world
-Gandhi
Alla har så fina katter! Så söta allihop.

Samuel (1år), Nelson (4år), båda ragdolls.
Nelsons fotodagbok ^^
#37 Men vad söta! Gulliga namn också.
#25 Har också en hona och en hane och de har nästan samma färger som dina. :)
#40 så fina! Jag är såå svag för sköldpaddsfärgade katter. Och andra fläckiga katter. (Och enfärgade). ;)
#40 #42 #43 Vilka söta katter ni har!
❤️Så söööta katter!
Oskar 2 år :)
Alltså ignorera mina inlägg… Laban är alltså den vita med en svart fläck på huvudet och Oskar är chokladmaskad. Min mobil lever sitt eget liv.
Här är min lille kille, Meduza. Han fyller ett år den 16 juni och har för ett par veckor sedan fått börja utforska världen utanför huset. Först i sele men nu är han ute på egna äventyr. Jättekul tycker han! :)

#16 tack
Här är Mystar (som kallas mysan) som är 2 år gammal o väldigt kelig ock älskar människor o så himla snäll. Sen den Gråa är lilla Cash som jag fick hem igår 😃 Behövde inte lyfta ett finger Mysan gick direkt fram och välkomnade han o busar redan tillsammans, han verkar vara väldigt framåt och kelig o ligger nu o sover med vovven 😃
#57 wow vilka öron! :o och hans ben ser jättelånga ut. En riktigt stilig kisse! :D
Här är min katt, Knota en sibirisk katt på 6 månader Jag ska försöka jaga ikapp de andra katterna imorrn för att fota :p
Här är min Hasse, 4 år nästa månad. 
Oj så många vackra katter!!!😍
#62 Hasse verkar ha fått syn på nåt 🙂
#63 Ja nåt är det där i gräset. Myra, spindel, maskros… 😉Mycket som kan roa den lille herrn.

Vi har 2 cornish, Traxxas (svartvit) , Summit (chokladsilveraugotimaskad) och en maine coon, Bella.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Min katthona Kurri på tre år, namnet kommer inte ifrån hennes färg, som många kan tro utan från att hon spinner sjukt högt när hon sover! En huskatt där mamma katt va mainecoon/norskskogkatt och pappa en friare från bygden! Och så vår lilla Foxie, den fluffiga med vit teckning i ansiktet, en övergiven kattunge som vi tog hand om, när hon kom till oss för en vecka sen så var hon mager, trött och rädd. Nu är hon en busig liten unge på ca 5 veckor som gått upp från 350g-520g! I hennes sällskap har vi Sam, vars mamma dog när ungarna var fyra veckor gamla, Sam var den enda som överlevde och vi fick frågan att ta henne, då ägaren inte visste hur hon skulle göra. Nu har hon gått upp från sina 303g till 414g och leker med Foxie som bara den!
#35 Gud vad söta! ❤️
Min Sydney, bondkatt på 12år
Cares (engelskt uttal), bondkatt på 10år och dotter till Sydney
Dusty, bondkatt på 10år, kull syster till Cares (dotter till Sydney)
Tyvärr så fick Dusty avlivas för några månader sedan pga cancer, RIP<3
Phoenix, bengal på 11år
Det va alla mina katter^^