Katter iFokus

Katter

Etiketterkattstatusdjurskydd
Läst 743 ggr
evamojje
0

Busan & Mojje på facebook

*s* Jag satte upp en sida på FaceBook för Busan och Mojje för 2 dagar sedan och dom har redan fått flera kattkompisar *L*

Kul att se att det inte bara e jag som e fånig *s*

gå in och kolla på

Katterna Busan och MojjeLänken öppnas i nytt fönster

Inte bara för att vara fånig utan för att ha fler plattformar att göra sig hörd ifrån.

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

evamojje
0

Man måste tydligen vara medlem oxå för att kunna se sidan.

Men jag kan rekomendera FaceBook det är faktiskt roligt. Jag bojkottade den länge men nu så e jag såld *s*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Pia
0

Inte riktigt min kopp te, Facebook alltså, men smaken är delad har jag förstått, ha det så kul:)

evamojje
0

kan ärligt säga att det inte är min heller *s* men det var ett kul expriment och roligt med kattkompisar men jag föredrar mitt bloggande *L*

Margona
0

Jag gillar faktiskt facebook det är ett roligt sätt att hålla kontakten med sina kompisar. Jag tänker dock inte lägga in katterna där.