Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1005 ggr
Staffan
0

Bra kompisar... :)

Staffan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det fungerade inte så då får vi lägga upp bilderna här istället. Här kommer den första…

// staffan

Staffan
0

Nummer två…

Staffan
0

…och den sista!

Glad

// staffan

Pia
0

Det är gosigt med djur av alla slag, gärna i lite oväntade kombinationer och situationer:)

Här kommer mitt bidrag, som Hund & katt:)

Pia
0

Samt som Hund & katter, Malte (norfolkterrier) var en favorit från allra första början hos denna kull. Det blev många brottningsmatcher och mysiga stunder innan de små flyttade,

Kiara
0

Staffan, söta katter,  jag tycker det är dags för dig att skaffa en egen missekisseGlad #1 där ser katten misstänkt inkippt ut men gulligt ändå…hund och katt som min dotter säger dom har samma ursprungsdjur så visst funkar dom ihop om dom lär känna varandra.

Pernilla
0

#5 Malte ser så enormt vänlig ut på ögonen. Vilken fantastisk liten jycke.

Staffan
0

#6 (Kiara)

Jag börjar nästan det också. Tänkte faktiskt starta en tråd för att höra vad som är viktigt att tänka på om man ska skaffa en egen kompis….

Glad

// staffan

Pia
0

Söta bilder som behöver puttas upp tycker jag…:)

Sandra
0

Staffan - Du kan få en av mig! Han är hur mysig som helst men jag har inte tid för honom =( Så han är en smula (läs jättemycket) understimulerad.

Pia
0

Redo att busas med direkt ser jag, vilken härlig blick han har, den lille godingen!

Pia
0

Mysiga filmer-putt:)

Kavitha
0

Staffan- Hahahaha, har en bild på min egen katt när han ligger precis som katten på bild3 som lagt upp, men ankan han kramar är dock mycket mindre.