Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 934 ggr
Jessicahagstrom94
1

sjuk eller en dålig dag?

Oskar är inte sig själv idag. Han brukar vara matglad och springa till köket så fort han tror att det är mat. det gjorde han inte imorse enligt mamma. Han vill bara sova. Han hade bajsat och kissat lite, och är inte varm om nosen. Den är som alltid. Han fick en liten ostbit som han åt. Han har även tvättat sig. Men allra helst sover han. Han fyller två år imorgon. Hade ni väntat nån dag med att åka till veterinären? Och hålla koll någon dag?

OberonsMatte
2

Jag hade avvaktat.

Sajtvärd Katter iFokus

Maria
1

Han kanske har busat hela natten😉

/Maria

Scorpio97
2

Om katten äter och dricker skulle jag avvakta.

//Jessie

Jessicahagstrom94
1

Jag har inte hört honom hela natten iaf ;) han har liksom leksuget kvar. han har liksom huggit mot pinnen på en leksak Om man drar den mot kanten på saken han ligger på. Så leksinnet är som vanligt. Han är en rätt lugn katt i övrigt också men som sagt han brukar alltid vilja ha mat så fort man är i köket.

Jessicahagstrom94
1

Nu är han uppe och går :) han gick till och med ut på katternas uteplats. Han har tvättat sin ena kattkompis också.

Jessicahagstrom94
2

Jag är nog alldeles för orolig så fort det är något litet..

Tyrisen
1

Jag är likadan, oroar mig direkt om jag inte känner igen kattens beteende. Jag brukar hålla koll och skulle katten inte vilja äta, gå på toa eller något annat alls på något dygn så skulle jag rådgöra med veterinär på telefon. Katter kan ju också bli "förkylda", ha ätit något blad på en växt och må illa eller vad som helst egentligen. Grattis på 2-årsdagen! ;-)

www.kattstatus.se - Allt du behöver veta om katter

Stoppa BYB!

Jessicahagstrom94
0

Oskar tackar :) han är sig själv igen och blev väldigt glad när han fick sin present idag.