Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1056 ggr
Snuttefia
0

Kattegenskaper!

Om du fick ta en egenskap som en katt har, vilken skulle det då vara?
Själv vill jag ha alla men måste jag välja så blir det nog att kunna spinna.

M.V.H Snuttefia

VildaVittra
3

Att kunna klättra rakt upp i träden på mina klor och balansera på små gungande kvistar. Gud vad kul man skulle kunna ha då.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Snuttefia
0

#1 Jamen visst skulle man kunna ha grymt kul om man hade katternas fysiska egenskaper! :D

M.V.H Snuttefia

cattisa
12

Deras självförtroende!
En katt vet alltid att han är bäst och vackrast i hela världen och att han alltid har rätt. Om han undantagsvis misslyckas med något och det blir lite pinsamt, sätter han sig bara och tvättar sig, låtsas som ingenting, och går sedan vidare och äger hela världen igen.

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

Snuttefia
0

#3 Ja de är tuffa djur :D

M.V.H Snuttefia

Glass strut
0

Jag skulle oxå vilja ha kattens självförtroende

Em_
1

Synen tror jag, eller smidigheten

Tant Grön
2

#0 Jag kan härma en katt som spinner. Katterna brukar titta på mej med ögon stora som tefat när jag börja spinna. 😃

Jassan
5

Att kunna sova var som helst o hur som helst som bara en katt kan.😉

39.gif

https://jazzans.wordpress.com/

IceJossan
2

Deras styrka! Fatta att kunna ta ett skutt rätt upp i luften, hoppa ner från höga höjder osv helt utan problem. Märktigt! Med deras styrka (och smidighet) skulle man ha fantastiskt kul!

Gosis12
1

Jag skulle välja samma som  Jassan. 

Att kunna sova var som helst o hur som helst o när som helst o riktigt mycket. Eftersom jag har sömnproblem så skulle det vara riktigt härligt.

Jag önskar att det kommer en verksam lag (inom en snar framtid) som totalförbjuder katter att vistas utomhus okastrerade och utan id-märkning. 

OberonsMatte
3

Jag håller med om förmågan att sova…och lägger till egenskapen att alltid se lika underbar och fräsch ut oavsett hur länge (eller lite) man sovit.

Sajtvärd Katter iFokus

BIEE
4

Haha, förmågan att träna sin personal till nästan vad som helst! 🙂

Det förvånar mig nästan dagligdags hur väluppfostrad jag har blivit (relativt i alla fall). Bara en blick kan göra att jag nästan bokstavligen står på tå!!! 🤔 Hur gör dom?

Och tänk att ha en snygg päls jämt, det ni! 

Ja, förutom alla andra egenskaper då, naturligtvis. ❤️