Katthus!
Awesome den Àr ^^
SajtvĂ€rd pĂ„ Lajv och medarbetare pĂ„ Ătstörningar :)
Kan man bestÀlla och vad Àr priset isf? Den Àr bara för en katt i taget förmodar jag�
BestĂ€lla kan du nog göra men det tar sin lilla tid.đ Denna har han lovat att göra i 5 Ă„r. Det som kostade var trĂ€panel och fĂ€rgen ett par hundringar resten fanns hemma. Den Ă€r för flera katter. Det Ă€r dĂ€rför som han gjorde den dĂ„ vi har en sen tidigare för 2 katter fast inte som vĂ€ger 7 kg st. Om du ser pĂ„ andra och tredje bilden sĂ„ ser du hur den Ă€r storleksmĂ€ssigt.
VĂ€ldigt fin! đ
# 9 Tackđ
Vilket jĂ€ttefint hus, rĂ€cker det verkligen att mĂ€ta huvudet för att veta att man gör en tillrĂ€ckligt stor ingĂ„ng? Ăr det inte magen som Ă€r störst? Vad Ă€r det för matrial pĂ„ taket? Jag har ocksĂ„ funderat pĂ„ att göra ett katthus, funderade pĂ„ vanlig vaxduk men det dĂ€r var ju finare. Ger huset nĂ„gon vĂ€rme pĂ„ vinter sĂ„ att de kan gĂ„ in och vĂ€rma sig dĂ€r dĂ„ det blir kallt eller varför har du frigolit?
Det Ă€r tjĂ€rpapp pĂ„ taket. Det Ă€r som blev över nĂ€r vi gjorde vĂ„r altan. Man mĂ€ter dĂ€r katten Ă€r bredast och Ă€r det en britt med ett vĂ€ldigt brett ansikte sĂ„ mĂ€ter man dĂ€r. Magen Ă€r inte sĂ„ stabil som huvudet som innehĂ„ller kraniet den Ă€r mera degigđ
Frigoliten Àr till för isoloreingen. Den hÄller garanterat vÀrmen Àven i minusgrader och den Àr isolerad runtom.
SÄ hÀr ser den ut utan frigolit och utan panel och tak.
Hej!
Jag hÄller pÄ med ett examensarbete om katthÄllning utomhus och hittade din bild pÄ det fina röda katthuset. SÄ nu undrar jag om jag skulle kunna fÄ anvÀnda din bild pÄ katthuset i min presentation som exempel pÄ hur ett katthus kan se ut?
Tack pÄ förhand!
Med vÀnlig hÀlsning, Elin
Men Äh sÄ fint hus!!!!!!!!!!!!
Skrattade högt dÄ jag sÄg hur husse mÀtte för att se hur stor ingÄngen skulle vara! SÄ söta ni Àr!
https://jazzans.wordpress.com/
JĂ€ttefint katthus !
Har precis skickat en bild till Smillas Husse, vad jag vill att han ska fixa ;-)