Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 2220 ggr
goldcool
4

Nära nu - Stort!

Vill du stötta ambitionen i vår att sprida budskapet om att bygga så stort och bra som bara möjligt åt katt, kanin, hund och höns? Då ska du gilla min stora hobby och min gård "Liljedals Lejon" på fb =) Strax nu släpper jag ett par katthus (!obs! kaninhus bilden!) och då blir det skojigt(!) och stojigt(?) =) Tack på förhand - betyder massvis för våra fyrbenta vänner! mvh / Lars

Gilla!

Ny kaninbur till våren

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

[chiffong]
0

Snyggt och smart!👍

thorntagg
0

Trevligt för kaniner!  Vore kul att se hur du har tänkt det med inhägnad för katter, som ju är ganska olika kaniner! Vi skulle behöva en stoooor inhägnad plats där man även kan ha något slags träd eller trädliknande  nånstans så katterna kan få klättra lite.

goldcool
0

Inte min mening att vilseleda.  _Alla burar_är inte stora t ex, det finns såna som också passar den som har en liten balkong, men flera modeller är med rejält tilltagna mått en och en halv, två eller tre meters långsida.

Vad gäller katthusen är de väl framförallt snygga, användarvänliga och i bra kvalitet.  Och såna som katterna gillar. (kommer bilder) Man får skämmas att man inte monterat ihop dem än, jag fick helt enkelt XX beställningar på kaninhägn i veckan och inte hunnit skruva fast tak, fönster och lister bara.

#2 Ja. Vore kul. Säger nog ändå "pass" vad det gäller innan påsk på den. =) Men tänket är "moduler", skruvas fast på plats

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

ElinaPersson
0

Snygga burar! :)

Hur ser katthusen ut jämfört mot att köpa exempelvis dessa http://kentaurenshorseandhounddesign.com/katt/Kattg%C3%A5rdar.html ? och vad är kostnaderna..

Mvh Elina

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo