Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 1451 ggr
Trollan92
0

Vad hände här?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägenheten är renoverad sen 4 månader tillbaka. Vi har 2 katter, en inne katt och en ute katt. Men en dag upptäcker jag detta ifrån ingen stans! Hur i hela världen har denna busar kunnat göra de? Det har inte vart någon fläck eller något, men jag ser rivmärken, men vad får dem att göra såhär? :o detta är verkligen inte likt dem!!!

IceJossan
0

Troligen fanns det nån prick på väggen som de petat på med en klo, och när det blivit en noppa drog de i den med tänderna. Hade nytapetserat och fint, tog hem två kattungar och hoppsan, hela väggen bakom soffan är förstörd..

Trollan92
0

#1 Det måste ha varit en väldigt väldigt lite fläck för jag går förbi där varje dag ^^ Killen är målare å kommer hem ifrån semester på torsdag så vi får försöka lösa ngt ^^ haha

Catta-
0

Dom kanske har jagat en fluga :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Trollan92
0

#3 Har inte sett en ända fluga sen vi flyttade in, bor i en källar lägenhet :)

Tarotstollan
0

Här började rivandet med att en av dem sträckte sig upp bara för att sträcka sig och klorna åkte ut som de brukar göra när de sträcker sig ordentligt! Har sådana rivmärken överallt på tapeterna och är så trött på det! Värst är det på väggen utanför badrummet…
Tyvärr får jag ha det så här efter att jag försökt att klistra fast det som gått med Karlssons klister och fyllt i de värsta märkena med Tipp-Ex på de ställen där det är vitt.😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

catcult
0

Sånt som händer! 😉

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Trollan92
0

#5 hahaha fy! Båda katterna här hemma är lika skyldiga.. Men tror de ska gå å spackla över de och sen slipa å måla. Får se vad pojkvännen säger! :)