Godmorgon Måndagen den 24 september
Ligger hemma nerbäddad i soffan med Mojje och Busan liggandes ovanpå täcket. Är genom förkyld….mår pyton rent ut sagt men katterna verkar gilla att matte e sjuk för dom flyttar inte på sig och om jag vänder på mig så rullar dom bara efter *s*
Ska kurera mig med citron Te och TV-tittande

Ha de bra
Eva & Mojje & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
God förmiddag eller vad man ska säga. Jag vet hur du känner dig, jag är också förkyld. Min hals svider och värker och huvudvärken kommer smygandes lite då och då. Och så ska jag upp till mina föräldrar som bor 8 mil härifrån på födelsedagsfest. Inge vidare att sitta på tåget näör man är krasslig.
Krya på dig Eva!! Och ni andra får också ha en underbar dag.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Ousch! Jag var nog en av de första denna säsongen att få förkylningen, för ca 3 veckor sedan, så jag har nu återhämtat mig mer eller mindre (fortfarande lite skrovlig i halsen/luftrören från o till). Hoppas du snart piggar på dig! Tur i oturen att du har dina sängvärmare.

Krya på dig Eva!
Själv är jag sååå trött, efter att ha varit på FMKs utställning i Höör både lördag och söndag. Det var en jättetrevlig utställning, många montrar att titta i (och handla hos!) och besökare att prata med vid våra burar nästan hela tiden. Vi hade våra kattungar med och det är alltid roligt att ha. Dessutom fick man ju träffa många trevliga "kattmänniskor" som man inte sett på hela sommaren.
Jag och min sambo gick assistent vars en dag också, så nu är man lagom mör. Tror att jag tar kort dag på jobb idag… 

hejhej, jag har precis blivit frisk från en hemsk förkylning..men det är tur jag blev frisk nu för jag fyller 17år idag :) jippiii
krya på dig!

hej hej.. krya på er hälsningar till alla er som e sjuka…
inatt sprängde de pressbyrån 50 m ifrån mig.. jag måste ha sovit jätte hårt för jag har inte hört nåt jag hörde några smällar vid 22.30 o de säger att det hände vid 23.. har redovisat i skolan idag.. det gick bra men jag var nervig..
Tack för alla krya på dig hälsningar. Har sovit större delen av dagen. Känner mig helt slut. Tycker otroligt synd om mig själv *s*
Krya på er ni som e sjuka ;-)
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
3 månader till julafton :( Gillar INTE den tiden längre :(
Usch, ngn som vet hur man "kan hoppa över" den tiden? :)

#7 åka utomlands :) Själv blire Thailand 3 veckor den 13 november!
God kväll får väl jag säga då 
Jag har också varit förkyld men nu börjar jag känna mig som jag har läget under kontroll igen - kanske.
Så krya på er, sjuklingar.
Ja det verkar som mer eller mindre alla är eller har varitsjuka.
Och jag som ska flytta i helgen! :( ska flytta 25 mil härifrån. Kul när man är sjuk att lyfta saker och så. aja
Godnatt på er! Och krya på!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se