Namnförslag?
På onsdag ska vi åka och hämta en liten lillasyster till Wilda! Det står helt stopp i huvudet vad det gäller namn så tänkte om ni här inne ville komma med lite förslag? :) Det är en blå långhårig hona med vit haklapp. :)
Tilda 🙂 "Wilda och Tilda"
Esther :)
Gillar du något särskilt? Ska det matcha Wildas namn? 🙂
Chanel, chessy, Sen kan du ju tänk på t.ex blommor, lilja, rose (rosie, rosa), Eller prinsessnamn (både verkliga och overkliga) cinderella, tinkerbell, Jasmine, Ariel, Diana Sen är Daisy fint och även Caty, chloé, Cleo, kiara Kan säkert komma. På fler men det är några favoriter :)
#3 ja, det får gärna matcha hennes namn. Sa Sansa som förslag till sambon men det blev inte godkänt, :-) tycker om svenska, lite ovanliga namn som är lätta att uttala. :-)
Disa, Asta, Alva, Elsa, Selma, Naima
Drama är fint. Det matchar ju lite. Wilda borde ju va lite vild o Drama skapar lite drama? Annars är Hilda väldigt fint.
Blir ingen katt! Försäljaren hade tydligen blandat ihop katterna och sålt den vi hade tingat till nån annan! :( men tack ändå för alla fina namnförslag.
#8 GUD VAD DÅLIGT! Synd, och verkar väldigt oseriöst
#9 ja, verkligen. Vi hade letat så himla länge efter en långhårig hona och när vi väl hittade en så blev det såhär. :(
Var det på blocket? Jag söker just nu också katt och har gått in på blocket och även mailat mig som intresserad till vissa annonser, men dem säljer katterna till första bästa så varje gång är ju alla redan sålda! Så himla oseriöst, dem blir sålda på tio minuter vissa! Väldigt tråkigt…
#11 ja, det var det. Det är helt sjukt ibland, har också varit med om det att man mejlat 20-30min efter att annonsen kom in så är alla katter redan sålda. Nu har vi pratat med tjejen som vi köpte wilda av och på lördag så ska vi hämta wildas storasyster för att se om dom kan funka ihop. :) Hon är 5mån äldre men dom är väldigt lika i sättet bägge två så förhoppningsvis kommer dom trivas ihop. :)
#12 vad kul!:)
Lite sent kanske, men jag har alltid gillat ''My''. ^_^