kattunge sökes
Hej jag är en tjej på 24 år och har tidigare haft katt och haft dem runt mig mer eller mindre hela livet.
jag letar efter en ny liten kamrat i mitt liv, då mitt x behöll katterna och 1,5år utan katt är för länge inser jag. En kattunge. I närheten av Örebro-Filipstad- lindesberg
Hur kattungen skulle få ha det: dela en stor tvåa med balkong tillsammans med en kattvan hund, få klättra på allt den vill klättra på (gärna kattklätterträden , barfas och olika stimulerande lekar och utevistelse, i koppel tills inkallningen fungerar
Vad jag söker är en modig, busig och go katt. Som gärna listar ut saker och håller sig runt fötterna på dig om den vet att du har något att erbjuda
Någon som känner till någon liknande kattunge?
Katthem rekommenderar jag i förstahand. Ge en kattunge ett nytt bra hem 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag skulle rekommendera att du hör med de lokala katthemmen!
Om du ger dem så mycket information som möjligt om dig och ditt hem, samt vad du söker så bör de kunna hjälpa dig hitta en passande katt 🙂
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!

Örebro Katthem har både kattungar, ungkatter och vuxna katter som söker nya hem :)
Jag vet även en liten hona född 2011 som behöver nytt hem, Pollyana (aka Polly). Hon bor nu tillfälligt i Västerås. En fantastisk kisse med stor personlighet, älskar att mysa och att apportera! Vill vara ensamkatt då hon är så undergiven att hon blir mobbad av andra katter. Hon är van vid stora och små hundar.
Pollyana är en härlig prinsessa, med betoning på prinsessa. Hon älskar sig själv, och vet vad hon vill, när hon vill det. Hennes två favoritsysslor i livet är att dels få sitta i din famn, och snutta försiktigt på din hals. Och dels att leka apport med hårsnoddar. Hon är ordentligt förälskad i att få springa och hämta hårsnoddar.
Hon kommer bli en fantastisk kompis till den som söker en gosig kärvänlig vän.