Hoppande katten..:)

ingen..?:(

nej vad gulligt hur fick du katten till det =)

haha va sött :D

Jättegulligt! Tränar du agility med henne?

haha, trodde först att det var en kanin, vad duktig :D
va coolt jag har försökt med mina två men de bara stirrar på mig som om jag var galen

Kanske skulle vara nåt för mina… Fast de skulle förmodligen bara hoppa när jag inte försöker få dem till det ;)

Hi hi hur lyckades du med det? Jag har fullt upp att få mina att fatta att de ska gå framåt när de är i koppel, men de vill helst bli burna.
Jag undrar också hur du lyckades! :) Min katt skulle troligtvis bara skratta åt mig om jag försökte få honom till något sådant :P
Vad gulligt, jag har försökt lära min katt det, och det går ganska bra faktiskt..
:) Det är nog ganska svårt att lära en katt att hoppa på beställning. Jag har iofs inte testat att lära dom hoppa över hinder. Kanske skulle göra det? Dom skulle säkert undra vad matte håller på med :)

#4 njaa, liite agility tränar vi :)

det ser ganska roligt ut när hon "flyger" över ett hinder ;)
jag kastar en godis eller en leksak över ett hinder åsså brukar hon hoppa över ;) men ibland hoppar hon utan att jag kastar nånting =O =) fast det ligger ju lite träning bakom det..:) ganska otroligt egentligen att en katt kan hoppa över ett hinder på kommando..;):)
Jag skulle ALDRIG få mina att göra något sådant. Jag är jätteimponerad…
/Maria

Hon är så duktig:D och hon är så söt också<3=)

#15 visst är hon ;):D<3

Vi har ju prövat med Gusatv eb gång. Men han var inte så sugen han ville mest nog bara ligga & slöa:P

#17 Hihi, ja det är nog inte riktigt Gustavs grej..;)