vilka färger gilla ni bäst på katterna
Jag gillar bäst färgna gula och sköldpadsfärgade huvdsaken de friska
Jag kan inte svara på det.
Jag gillar alla katter.
/Maria
Röda och rödvita katter ligger mig varmt om hjärtat.
Personligheten är såklart viktigast men tror stort sett har någon favoritfärg innerst inne 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Färgen är oviktig. Det är katten "som person" som är viktig.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Färgen på pälsen spelar mindre roll, men däremot har jag liiite svårt för gulögda katter. Så de flesta av mina katter har haft gröna ögon och nu väntar jag på min första blåögda.
När vi skulle hämta Moritz så visste jag att det var en 12 veckors hane men jag hade glömt att fråga om färg😉
/Maria
Jag tycker att alla färger på pälsen på katter är fina.
har jag fel som gilar kador och gulla som katten gustav då???
#7 Varför skulle du har fel?
Sedan vet jag inte vad kador och gulla är.
/Maria
8 för låt slant på tangentna så när katen hjälper miig😂😂pador sköldpadsfärgade gula som katen gustav den tecknade försök förstår
OK.
Du får ju tycka vad du vill.
/Maria
Vi alla tycker olika. Inger är rätt eller fel, okej.
älskar alla färger och varianter av katter men hjärtat slår lite extra när jag ser helvita och skölpaddsfärgade precis som jag föredrar lite mer kompakta kroppsformer framför de väldigt slanka.
Med det sagt tycker jag ingen katt är lika underbart stilig, ja till och med vacker, som min bruntigrérade hane, helt enkelt för att han är han, inifrån och ut🙂
Visst kan man få ha vissa favoriter men även en färg man kanske i vanliga fall inte gillar så mycket kan på rätt individ vara underbar.
Sen som en liten parantes så finns det ingen färg som heter gul på katt, de som finns är röd eller creme i den "färgskalan".
13 förlåt viste ej bätre😕😕Vad heter den katen Gustav den tecknade katen har då
ja kraftiga skall de vara o kunna jaga med
tyvärr finns det de som enbart går efter färg, det fick vi erfara när vi hade några på besök som var intresserade av ena svarta hittekattungen, de gillade den svartvitas personlighet men de hade redan bestämt sig för en "mörk" katt så de var inte intresserade av honom😮
Visserligen kommer jag aldrig skaffa en katt beroende på hur deras päls ser ut fårgmässigt, men jag gillar verkligen skäldpaddor, speciellt om färgerna är i bra balans med varandra, blir så färgsprakande 😊😄 Katter med nästan vit päls förutom några fläckar här och där är väldigt charmigt, och så svarta katter får vi inte glömma.
jag går aldrig efter färg!!!! Ja bara vilka fäger somm var finast då
vad heter då katen Gustafs färg då?
#18 Varför brusa upp?
18 brusat upp vart ser du det 20. Ser inget brusa upp i det förklara dig 20
#22 Massa utropstecken = man "höjer rösten" eller är "uppspelt" eller liknande. Var därför jag skrev så.

Går efter personlighet men är svag för helvita eller med mycket vitt
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
23 det jag aldrig hört mera uppspelt av att veta katen gustafs färg den tecknade
Svårt att säga iom att han är tecknad men utifrån nyansen så bör han vara röd.
Som tecknad är Gustaf väl gul eller orange.
Skulle han vara riktig katt så vore han röd.
/Maria
Jag älskar brunmaskade katter, tycker de är så vackra.
Katten Gustaf är orange det finns inget som heter gul när det kommer till pälsfärg
Inte orange heller mig veterligen….
Katten Gustaf är ju tecknad så han kunde ju lika gärna vara blå😉
/Maria
Jag menar den färg han har som tecknad
Färgen han har som tecknad figur är orange, men i "kattfärger" om han fanns på riktigt, så blir färgen röd.
Tror precis som frida att dom flesta har någon speciell färg dom gillar lite mer än andra på katter, naturligtvis räknas personligheten mest men..
Jag älskar katter som är maskad, sköldpadd och creme/röda.
Innan man känner katten så skulle jag säga Svart.
Men sen beror det på som "Uppkatten" säger personligheten.
Jag har 2 helsvarta 4 helgrå och en mönstrad spotted tigre.
De är underbart vackra alla med helt underbara olika personligheter.
Jag önskar att det kommer en verksam lag (inom en snar framtid) som totalförbjuder katter att vistas utomhus okastrerade och utan id-märkning.
Glömde ju vita katter med blåa ögon :) eller odd-eye
Jag gillar helfärgade mest. :)
Har enorm svaghet för point'ade katter! Helst choklad point då 😍
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
Jag har alltid vart svag för röda katter, men väljer vi katt så går jag inte efter färg utan personligheten.