Sele promenader.
2 vad är det för ras o färg aldrig set
#3 Han är av rasen bengal och färgteckningen (EMS koden) är BEN (som står för bengal) n 24 (som står för spotted) 33 (som står för lynx/snö). Ben n 24 33 (lynxspotted)
Kenai i inlägg 1 är också en bengal, men är en BEN n 24 (brunspotted) i färgen :)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Vi är utomhus, och hon har sele på sig, men jag vet inte om det kan kallas promenad, försök till promenad kanske 🙂. Ute är man på balkongen, inte i den läskiga naturen, enligt Kitty! Här visar Kitty sin bästa utomhus-strategi, att ligga platt mot marken mellan husses ben och kattkorgen och vänta på att få komma in igen.
Vad ska jag göra min katt som aldrig har haft sele förut biter mig när jag försöker sätta på henne selet. Hon har haft det en gång och varit ute lite.
Vad och hur ska jag göra? Har jag fel sele?
Yvonne med Elvira
#8 #9 Härligt det ser ut med vintersportande katter. Tror inte jag skulle få ut mina (devon rexar) även om särskilt den ena har rätt tjock päls.
#10 låt selen ligga framme och klappa henne med den, så hon märker att den är ofarlig osv. Sen kan du försöka sätta på henne den i korta perioder inomhus utan att gå ut. Allt handlar väl egentligen om att skapa en trygghet och berömma henne när hon inte biter 🙂
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Laban
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.