Saknar henne
Hej! Vår katt Svea-Lotta kom från ett katthem och hennes tidigare ägare ville att en jägare skulle skjuta henne och hennes kattungar, fick en ny ägare och hon kastade ut henne. Sen kom hon tillbaka till katthemmet och vi kom, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Idag kom dagen, sista tiden tillsammans. Hon hade inte ätit på hela dagen, gått ut, hade gömt sig och benen kändes helt slappa så vi åkte till veterinären. Där meddelades vi att hon hade gulsot och cancer i hennes lymfkörtlar som spritt sig i hela hennes kropp. Det kändes verkligen hemskt, dem sa de kunde ge henne en sprej så vi kunde ta med henne hem en dag. Men vi sa att det va bäst att få slut på lidandet idag. Jag var med där inne, grät gjorde jag men trodde det skulle bli värre. Det är nu, dagen efter jag verkligen inser hur mycket jag saknar och älskade henne. Fyyyy att ta bort ett djur är aldrig lätt, men vet att hon är på ett bättre ställe nu. Imorse så satt det också små katttassar utanför våra dörrar, Saknar verkligen henne jätte mycket..
beklagar detta det tog mig hårt men hoppas du skaffa nu katt
Alltid ledsamt när ett djur går bort
Du får tänka på alla fantastiska stunder ni haft tillsammans, alla skratt hon gett er. Hon fick sina fina ägare till slut som även gav henne ett slut på lidandet trots den emotionella smärtan ni nu har, det är inte lätt att ta rätt beslut för sina fyrfota vänner. RIP Svea-Lotta
Tack allesammans! Ska till ett ideellt katthem på söndag förmodligen å lämna alla saker eftersom dem är i stort behov av det. Man kan ju hoppas vi förälskar oss i en katt där, när vi fick Svea skulle vi också bara hälsa på men blev ju att vi tog med henne hem.
Beklagar sorgen, det är aldrig lätt att förlora sin fyrbenta vän. Hoppas att du finner en ny liten fyrbent vän. Saknaden kommer alltid finnas, men den blir lättare att bära med en ny vän. Man får någon att dela dagens stunder med.
Jag beklagar 🌺 Ni hade en bra tid tillsammans och vad tur att hon fick komma till en så bra ägare!
Tack!💓 Känns bara som om jag aldrig kommer finna en sån som hon, den personlighet och allt som hade med henne å göra. Vill bara ha henne tillbaka.
Beklagar 🌺
Beklagar sorgen. :( Hon var en fin katt.