Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 4169 ggr
susdus
0

köpa klösträd behöver tips

I helgen får vi hem en katt-tjej på 8månader =))

Hon gillar sitt klösträd så jag funderar på att köpa hem ett till henne.

Fått tips om ebay, ngn som har erfarenhet av att handla så- eller några andra tips?

Dorkiis
0

jag har handlat mitt träd på tyska e-bay. ett stort och stadigt träd som gick på 600 inklusive frakt =) jag handlade av säljaren jago24online och kan rekommendera denne =)

susdus
0

verkar vara helt andra priser än här hemma..har kollat hela dagen, nu ska jag kolla in säljaren du tipsade om- tack för tipset!

susdus
0

nu har jag bjudit på ettGladspännande men det är två timmar kvar så det var väl lite för tidigt….

Dorkiis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

roligt! jag var lika ivrig som katterna när vårt träd kom hem =P

Vårat står på balkongen som är inglasad men tyvärr är det lite för kallt nu för att ha balkongdörren öppen hela dagarna så katterna får komma ut dit någon timma om dagen och då är det full fart!

susdus
0

men åhhh vad fint!!! o gissa vad, jag vannSkrattandehurra!! ska skicka dig en bild när både katten i trädet kommit på plats, mitt träd var nog lite mindre än ditt förståss……vad fina katter, förstår att dom myser där!!

Dorkiis
0

hehe tack! Jo det gäller ju att inte köpa ett för stort träd, blir ju tråkigt om det inte får plats =P

Grattis till kapet! Det är kul att jämföra hur mycket man fick trädet för och hur mycket ett liknande kostar i djuraffärer =P

susdus
0

här kommer den utlovade bildenFlört mkt nöjd med både träd o framförallt vår nya missa KittyKyss

susdus
0

här kommer en bonusbild

[Hilo]
0

Vilket fint träd :)

Jag har ett sådant som #4 har fast en annan färg.
Det ska dock till en kompis sen, då jag har köpt ett annat, större.

Men jag vill lova att katterna har nytta av träden.Glad

susdus
0

ja och så är det ju ett bra sätt att spara på soffanFlört aha du har köpt ett ÄNNU större, jisses det är riktiga lekpalats!!

sen var det ju himla kul att leta o handla på ebaySkäms

[Hilo]
0

#10 Hehe ja..  180 cm brett och ja. från golv till tak då..

Jag köpte mitt via tradera, lite dyrare, men kan inte e-bay så.. hehe.

susdus
0

ojojoj då men det blir ju kanon för dina missar!! gäller att ha plats, man kanske borde kasta ut tvn bara skräp på den ändåFlört

[Hilo]
0

#12 Hehe, jag har en hel kortvägg i vardagsrummet där den passar perfekt! Sängen stod där förr, och den är 180cm, så jag vet att den får plats! Skrattande

Har ingen bild, men här är en länk till modellen.

susdus
0

nämen jisses så fint sånna har jag sett på nätet oxå! det är som värsta gymet fast för katterGlad tur att du har gott om plats! blir spännande för dina missar när det kommer hemTungan ute

[Hilo]
0

#14 Ja, jag längtar också, hehe Glad

Har ju två större norska skogkatter, och en av dem växer fortfarande.. behövde något större än det jag har nu tyckte jag.. Märks på dem att de vill ha lite mer utrymme. Flört

susdus
0

#15 kollade din hemsida, dom är sååå fina! klart dom måste få klättra hihi  -nu dags för kvällsmys med min lilla Kitty-gumma som flyttade in för en vecka sedan-en riktig gosetösKyss

[Hilo]
0

#16 Tack så mycket! De är mina guldklimpar!

Ja, det tycker jag du ska göra.
Mysa riktigt nu såhär på kvällen. Kyss

esthibett
0

Oj vad stort! Vad kostade det??

[Hilo]
0

#18 Menar du mitt gav jag 1500;- inkl. frakt för det på Tradera.Glad

esthibett
0

Ja det var det jag menade, den där jätteklätterställningen! :) Inte så farligt dyrt, och jätterolgit kan jag tänka mig.

[Hilo]
0

#20 Kostar 2200ca på Djurmagasinet.se annars.

Ja, jag hoppas katterna kommer gilla det! Skrattande

Catta89
0

Kan tipsa om denna sida www.kattlycka.se 

Jag köpte mitt Klösträd av dom för bara 1500:- inklusive frakt hem, dom bärde till o med in det åt mej :) Köpte modellen D10 och den är garanterat värd pengarna, mina katter använder den dagligen att leka på och sova på! :)

Fast det var för över 1 år sen men rekomenderar dom stark :)

Colorpoint
0

vi köpte ett PUMA på Huveröds…

aloizias
0