Är Maja en hane eller hona?
Min lillebror skaffade två honor, en hona först, och sen efter nån månad skaffade de en till. Den senaste börjar han nu tro är en hane då det har dykt upp kulor…😛

Vad tror ni, är Maja inte en Maja? Jag är jättedålig på att se skillnad…
Hane va ? Honorna har ju bara rumpan och sen ett streck som slida.
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Jo det är en hane. Ta tjejerna i samma läge och titta och jämför. Då ser man skillnaden…
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Det där ser inte ut som en Maja, nej. 😃
Hahaha ja men då va det som brorsan misstänkte…han ringde förut och sa att det hade dykt upp något under magen på Maja som honor inte ska ha där 😂 Bara att hoppas att de är för små för att para sig…när kan man tidigast kastrera en hankatt?
#4 Vissa veterinärer kastrerar redan vid 12 veckor. Hur gamla är katterna?
Skulle tro att skrållan (honan som är en hona) är född i slutet av april, och Maja (numera hane) är född i maj eller juni, kommer inte riktigt ihåg när de hämtade honom
#6 Då är det dags att kastrera, har man otur så blir de könsmogna vilken minut som helst. Säkrast är att börja med honan eller ta båda på samma gång.
Kastrera genast så det inte blir ungar! Vi har 150 000 hemlösa huskatter att ta hand om redan
#8 Vet redan om att det finns hemlösa katter, kastreringstid bokades en halvtimme efter att vi såg att det va en hane så ta det lugnt
Tjusig Maj-Bert!🙂
Det blev en Findus istället 🙂 Men eftersom dom redan har kallat hen för Maja i några månader kommer det nog bli svårt att helt plötsligt säga nått annat 😉
#11 Kärt barn har många namn 😂
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Äsch, låt honom heta Maja, det har ju sin charm ^^, Jag vet en hona som passade utomordentligt bra i sitt pojknamn Olle :)
Haha ja de funderade på att låta honom heta Maja då deras andras honas mamma heter Ola-Konny…😎

jag hade en gång en hona som hette Nisse, så varför kan inte denna heta Maja?
Annars kan han ju heta Aja / Ajja……..?
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
Dom valde att byta namn till Findus då de hade funderat på det på en framtida hane, och nu dök det ju upp en hane så…🙂
Ville bara göra en liten uppdatering!
Maja får fortsätta att heta Maja, de ångrade sig med namnbytet och fortsatte hela tiden ropa Maja, så sen imorse är Maja en kastrerad hane! 😉