katträd
Undrar vilket kattträd som är bra. Inte för stort eller för litet. ?Prisvärt ochså Jag har en katt. Yvonne
Ett av de kattträd jag haft till min kisse köpte jag på ÖoB för runt 200kr. Billigt tycker jag. Jag vet inte om de har kvar just den sorten, men du kan ju kolla efter liknande. Det var i några våningar, med koja och flera klös- och klättermöjligheter. Kul för katten och prisvärt för mig. :)
Ö.B har bra saker
Det beror på din katt- Jag började med ett litet billigt från öb- men när min kattunge blev större, men inte lugnare, var det trädet för instabilt. Så nu har jag två klösträd (båda katten no 1 -dyra, ja, men stabila, snygga och mycket använda), ett golv till tak och ett halvhögt (mycket stabilt). Min busunge behöver dessa för att kunna trivas med att vara inomhus så pass mycket. Så se vad din katt behöver- vill du ha superstabila träd skulle jag rekommendera kattens no 1. De har flera olika modeller.
Tack för tipsen. Köpte ett klöstrd på öb. Dock lite dyrare.
4 köpte du den större för 499:- har en till katten här hemma och han verkligen älskar sitt träd. http://www.xn--ob-eka.se/djur/katt/leka-klosa/klostrad-3106188