Helig birma
Hej! Jag å pojkvännen hämtade en Burma hon kattunge sist vecka. Hon pratar VÄÄÄLDIGT mycket. Men även när hon ligger ner kan hon pipa till, bär jag grejar med mobilen å grejer. Vad betyder detta?
Helig birma********

Min kattunge gör samma sak. Hon är snart 13 veckor. Tror det mest är för att hon saknar mamma och syskon, men också för att kolla lite var någonstans i lägenheten vi är eftersom vi svarar henne så fort hon jamar.
Ja för hon har buffat både på min mage å bröst och gjorde även de på våran hennes mage, så tror hon saknar mamma. Men hon mjamar bara när vi är med henne. Men måste bara säga, GUUUUD vilken under bar ras, inte till besvär alls. Vet att de va ett helvete när Milo var kattunge, vakna 1000 gånger per natt, men här sover hon breve en hela natten :) så underbar ras, inte till besvär alls! :)
Har ingen Birma men två huskatter, varav den ena "pratar" om allt han gör och lite till. Han är 6 år och var ett halvår når han kom till mig. Han hade varit kvar hos mamman tills dess. 😃
Den andra är 7 år och säger nästan aldrig någonting, ett litet ynkligt försök till jam, en gång i halvåret eller så. Däremot är han en buffare av rang. Han är riktigt hård, brukar säga att han är som en myskoxe, så liten han är (han är bara en halv katt stor). 😃 Jag får till och med blåmärken ibland och en gång knuffade han mig ur sängen.
Älskar dom! ❤️
Hahaha dem är så roliga dem små liven! :p