Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 979 ggr
beaast
2

Mina katter 3 veckor senare,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej, när jag fick hem den nya katten ( 25te augusti )" Baileys" så HATADE min gamla katt "skrollan"han,
hon fräste o morrade mot ALLA, hon gick inte nära någon o tillät varken mig elr nån annan att klappa henne, o speciellt inte att Baileys skulle gå nära henne..
men efter ett ex antal timmar gick Skrollan in i köket o satt sig där, o då fixade jag kompost galler, enbart för att  hon skulle få lugna ner sig o inte ha Baileys upp i sig hela tiden, o så se o vänja sig bättre utav att han var med oss,

när mindre än en vecka gick så tog jag bort gallret o efter jag tog bort gallret tog de nå timmar innan hon nosade på han, 

sen vart det bara bättre o bättre 

o glömde o säga såhär, Skrollan är 6 år, o Baileys var ca14 v när jag fick hem han
o Skrollan ha levt själv hela livet, enda det är att jag har varit hundvakt ibland,

Men nu i mitten utav september , hon gillar väl inte han helt o hållet, men hon kan nosa på han o så, men hon tycker att han kan va lite jobbig med sitt lekande, speciellt på morgon, 

hon är en speciell katt, o hon sover tills jag kliver upp på morgon, o det gör inte han, så han ee det full fart på , så ibland säger hon till han o gnäller till liksom, 
o sitter han vi maten kan hon låta till o då går han,o hon kan gå till maten :p
(han har stor respekt för henne o flyttar sig för henne fort hon säger till osv)

hon kan fräsa/morra till fortfarande när hon tycker att han är för på henne o ska leka o så, men hon har aldrig rivit till han elr bitit han :)

o bara på bilderna ser ni ju även att dom KAN ligga bredvid varandra utan gnäll osv ;)

dom är rätt olika men endå så lika :)

----