Vad saknar du i vardagen?
Ska göra UF-företag och har tänkt att komma på någonting som har med katter att göra. Men tänkte kolla mig för om de är någonting vi katt människor saknar i vardagen? Någonting ni tycker ska förbättras inom kattsaker eller vad som helst som man kan driva företag på liksom :) Kom men alla tankar och funderingar och saknader ni kan komma på :)

Mer aktiveringsprylar för katt (jag tänker på foderaktivering), samt mer färdiga BARF-produkter.
#1 vad är BARF-produkter? :)
#2 Barf är ett sätt att utfodra, med rå mat (barf = biologically appropriate raw food/bones and raw food).
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
Håller med #1. Mer BARF- produkter: Funderar mycket på att Barfa mina katter och skulle gärna ha lite mer färdiga alternativ istället för att behöv komponera allt så det blir rätt för katterna . BARF ligger verkligen i tiden men jag tror att folk drar sig för att det blir mer besvärligt med att komponera så att katten får i sig det som de behöver och i rätt proportioner.
När det gäller leksaker vore det bra om de höll lite längre. Har slutat köpa leksaker för de går sönder nästan på en gång. Gör egna nu istället och spar en massa pengar.
Ja, det var det jag kom på i stunden. 🙂
#4 Har du tips på hemmagjorda kattleksaker som både du och katterna varit nöjda med? :)
finns ju hur mycket BARF-produkter som helst hahaha :P
Jag har barfat i flera år.
www.cuntcat.blogg.se //kattblogg// ~pågående tävling~
Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se