Godmorgon Måndagen den 10 september
Då var det måndag igen och frågan e om inte mina katter Mojje och Busan har koll på det för dom väckte mig 5 minuter innan klockan ringde genom att kliva på mig. Busan satte sig nästan på mitt ansikte kan säga att jag kom upp rätt snabbt. Sen så var det bara att försöka ta sig ut till köket utan att snubbla över dom då dom gick precis framför fötterna på mig *s*. På med kaffebryggaren sedan ge dom stackars svältande (inte) katterna mat, så jag i lugn och ro kunde ta mig en uppfriskande dusch. Och när jag kommer ut från badrummet så sitter dom där brevid varandra och väntar på att få fortsätta att trava framför mig *s*. Nu har dom däremot gett mig en paus för nu leker dom ta fatt så hårbollarna flyger *L*. Och det börjar oxå bli dax för mig att klä på mig och glida iväg till jobbet.
Ha en bra dag
Eva & Busan & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

God morgon!
Vaknade av att Trollis och Aska rusade över ansiktet på mig, upp i fönstret, ner igen, över mig (som ligger o sover), ut i köket, o tillbaka samma väg, alltså ÖVER mig. Joda upp kom jag ju. Nu har Trollis IGEN slarvat bort sin leksaksråtta under frysen *suck* Ibland tror jag hon gör det medvetet, det händer för ofta. :) Får väl ta o hämta den…
Nej nu ska jag ta mig lite frukost, sen kommer en kompis i väntan på att vi ska dra till universietet vid 13.00. Föreläsning i två timmar idag, jobbigt att vara student ;)

God förmiddag!
Som vanligt väckte Stina mig alldeles för tidigt genom att sätta sig bredvid min kudde och jama högt i örat på mig. Hon ville inte alls gå med på att matte hade sovmorgon, utan man ska upp tidigt oavsett för att ge henne mat. Gick iaf upp o matade henne, men kunde sen gå och lägga mig i sängen en timme till.. Andra kissen Emil orkade inte gå upp o äta, han höll med mig om att det var skönt med sovmorgon..
Nu sitter jag med en kopp te och väntar på att bussen till högskolan ska gå. Föreläsning mellan 13-16, håller med föregående inlägg, studentlivet är hårt ;)