Katter iFokus

Katter

Etikett: allmänt-kattprat
Läst 1002 ggr
[varg74]
1

katter i fokus till för vem??

DEt undra jag då folk säger att jag trolla är tomte mm. Trötnat så jag undra är det bara till för vissa friska mäniskor? Utan dyslexi vitta hetro utan handikapp? Vad tycker ni ordet fritt

Fridaaaa
4

Katter.ifokus är för alla. 
Du har fått svar på det du undrar här i båda dina trådar vad jag kan se.
Ingen har påstått någonstanns att detta är ett forum enbart för dem som inte har olika diagnoser osv. Och det har folk även skrivit tydligt i alla fall i en av trådarna.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[varg74]
1

1 nu fråga jag inte dig utan andra du verkar har väldigt ont av mig varför

[varg74]
1

1 det har jag aldrig sagt utan frågade men fåt någ nu

Denna kommentar har tagits bort.
Fridaaaa
4

#2 Se, nu startas det, igen. Alla har rätt att diskutera. Alla har rätt att skriva i alla trådar, inget du kan bestämma. Frågor som ställs i inläggen är till för alla på sidan, inte bara enskilda. 

Du som ljuger, igen. För det har jag varken sagt, påstått eller ens antytt till att jag har ont av dig. Väldigt tråkigt att du kommer med lögner.

Att jag orkar?! "Ställ krav på dig själv innan du ställer krav på andra". Vilket jag själv försöker eftersträva också (gäller alla inte enbart dig)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

RobinEH
5

Det är inte för att du har dyslexi som specifik användare i specifik tråd undrade om du "trollade" utan på grund av hur du valde att föra dig i tråden.

Wikipedia om "internettroll":

"Internettroll, oftast bara kallade troll, är personer som skriver på internetfora och liknande (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram känslomässiga svar, gräl eller utdragna ofruktbara diskussioner som inte leder någon vart."

Det handlar alltså inte om tomtar och andra sagoväsen.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

fuzzie
11

TS: Inte för att jag egentligen vill lägga mig i detta, men jag har sett i några trådar att du beter dig väldigt otrevligt mot folk som försöker skriva snällt. Alla har rätt att skriva på hela iFokus vare sig de har ett handikapp eller olika etnicitet så att man inte skulle vara välkommen på grund av det är bara rent struntprat. 

Du skriver att ordet är fritt men klankar ner på Frida när hon kommenterar, hur kan du då skriva att ordet är fritt? Hon har inte gjort något ont så du behöver inte bete dig illa.

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

[varg74]
2

jag avsluta mitt konto nu så blir alal glada pallar ej mera fått någ

OberonsMatte
4

Självklart är alla välkomna! Åtminstone tycker jag att alla som har ett ärligt uppsåt är välkomna. Ibland dyker det tyvärr upp folk här som enbart skriver för att driva med oss kattmänniskor och tycker att det är roligt när vi blir upprörda. Sådana människor är inte roliga och det är sådana som brukar kallas för troll.

Är man ny på ett forum och t.ex. har dyslexi eller ett förståndhandikapp kan det ta ett tag innan folk lär sig och förstår sättet man skriver på, men är uppsåtet ärligt hoppas jag att man känner sig välkommen och tagen på allvar ändå.

Sajtvärd Katter iFokus

[varg74]
1

9 känner mig inte välkomen

Aleya
4

#10 det handlar väl ändå om att ge och ta. Om du är trevlig får du trevliga svar. Är du på andra sättet så blir du bemött på sådant vis. Så om du skulle sluta att provocera och hoppa på så får du mindre tråkiga svar.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

OberonsMatte
4

#10 För mig är du och alla andra som har ett äkta intresse för katter och bidrar med frågor eller åsikter på forumet jättevälkomna! Alla bidrar på olika sätt till att hålla forumet levande och intressant, även du!

Sajtvärd Katter iFokus

[varg74]
1

11 hoppa på jag bara står på mig

fuzzie
5

#13 Men nu gör du ju sådär igen och är allmänt otrevlig, vad förväntar du dig då från andra?

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Katter.ifokus är till för alla. Alla som vill lära sig om katter, läsa om katter, som vill dela med sig om sina katter och erfarenheter runt.

Denna tråd tillför inget mer och därmed låses den.

[varg74]
1

14 jag debetera ej detta tack slut debat

Aleya
3

#13 men jag hoppade inte ens på dig. Jag sa bara att om du agerar som du gör så blir svaren därefter. Jag förstår att det är en öm punkt om man skriver fel och folk påpekar det. Men då får man sansat förklara att det är dyslexi.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Inlägget är låst för nya kommentarer