passa en katt?
Hej Jag har precis kommit in på en skola i svalöf ska bo på internatet och ska ha min katt med mig ditt men den första månaden eller 3 veckor kan man inte ha katten vet inte vrf men såna är reglerna har ingen som kan passa den eftersom min pappas flickvän och ett av hennes barn är allergiska och min mamma kan inte heller passa den för dom har en hann katt som inte gillar min katt. Om någon bor inom skåne och skulle vilja passa min katt i 3 veckor mot betalning så klart hör av er på nummret 0766111410 Hon är en tjej och är drygt ett år men väldigt liten för sin ålder
Jag bor utanför Svalöv, men kan tyvärr inte passa henne då jag har huset fullt av egna och jourhemskatter. I Kågeröd finns ett bra smådjurspensionat, hör med ägaren där, Lara, om hon kan ge ett bra pris på att ha katten i 3 veckor, Kågeröd ligger jättenära Svalöv. Kanske kan Kattkommando syd i Svalöv dela åt dig på Facebook och hitta ett tillfälligt hem? De har en del aktiva i Svalöv/Kågeröd. Har du Facebook så kan jag hjälpa dig att dela ien förfrågan där, Eslöv som ligger i närheten har en bra kattgrupp.
Tack för hjälpen jag kollar de :)