Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1034 ggr
[moapetrova]
2

Varför just katt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla! Varför har ni just katt? 😃 

Jag har katt för att dem är fantastiska och underbara djur som man aldrig kan få nog av.  Lägg gärna upp en bild på era katter.

Hallonregn
0

Jag tycker Katter eftersom jag är rädd för hundar. Katter är så mysiga att klappa och gosa med och dem gör riktigt knasiga saker. En av våra katter som heter Cindy, hon har upprepade gånger gått på Gardinstången som en ballerina…

Och hennes dotter Cherry tycker om kartonger och att slicka på påsar…

Katter är helt enkelt underhållande haha!

Marvel-lous
1

Jag har haft nästan alla djur man kan tänka sig men att det just nu är katt är för att de passar mig. De sköter sig själva, så att säga, om dagarna när jag jobbar och håller varandra sällskap.
De luktar gott, jag kan sniffa på mina katter tills jag storknar. Jag gillar deras olika personligheter och sätt att "prata" på.
Sen är det mysigt med sällskapet såklart, ett hem utan katter känns så tomt. ;)

Jag har alltid velat ha just tre, vet inte varför, så är väldigt nöjd som det är just nu.

🙂

viktoria91
0

Jag är uppväxt med katter, fd hemlösa och misskötta katter. Deras ansikten, hållning och gång är så graciöst! Det lugnande spinnandet, den mjuka pälsen, deras tysta tassande. Jag bodde 1 vecka utan katt när jag flyttade hemifrån sen ringde jag kattjouren och bad om 2 skyggisar, helst vuxna. ;) Så länge klarade jag mig utan katter!

ElinLindberg
0

Jag är uppväxt med katter och när jag flyttade hemifrån följde katten med mig och när hon dog tänkte vi vänta 1år eller så innan vi skulle skaffa katt igen men det blev så otroligt ensamt utan något djur hemma, så vi började leta efter två nya katter redan efter 1 månad… Så härligt att ha någon som alltid kommer springandes till dörren när man kommer hem och alla mysstunder man får:) På bilden är våra katter Lux och Decibel

Whaleshark
0

Vår moster på besök för far's födelsedags-firande med en jamande present för 8 år sen. Mor och syster hade då konspirerat och diskuterat och kommit fram till att katter ska vi ha.

Thunder Rolled, it rolled a six
- Guards! Guards!

[[Rabbitsforlife]]
0

Jag har alltid älskat alla djur och både jag och sambon är uppväxta med katter så för oss var det en självklarhet att vi skulle ha katt! Varken han eller jag har ångrat en sekund att vi skaffade våran underbara Wilda!