Så det kan gå!
En 13mån katthona var på rymmen i 24dagar
Detta resulterade i en kull men 9 små kattungar!
Hur söta som helst, precis som alla ungar - men kan inte annat än tycka synd om en så ung mamma och kan bara undra varför hon inte steriliserades när hon skulle vara utekatt =(
http://bohuslaningen.se/nyheter/sotenas/1.3289583-sessan-har-minsann-nio-sma-egna-liv
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Var framgår det att hon skulle vara utekatt?
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#1 Dom säger i klippet att hon brukar vara ute och busa med deras andra katt - så jag tolkade det som att hon var ute =)
Men kanske missuppfattade det
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Klippet ides jag inte kolla, har gjort det nu. Antingen är de relativt pantade eller så har de 0 kunskap om katter o deras reproduktion. Oavsett är det synd om kattan.
Man omplacerar inte 12 v kattungar, man säljer dem till hem som vet att ta hand om dem på adekvat sätt.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#3 Om man ska kommentera någonting är det kanske lämpligt att man läst/sett/hört allt som ligger till grund för tråden. Annars bör man nog vara tyst. Det där med att man inte ids är främsta grunden till okunniga kommentarer.
Medarbetare Hittekatter iFokus