långhårig eller korthårig
Hej! Jag undrar när & hur man kan se om en katt kommer bli långhårig, inte för att det spelar någonroll men det är lite kul att veta redan nu liksom :-) Hon är 13 veckor nu så man borde ju se känns de som, vi har en korthårig katt också & han hade kortare hår när han var liten & sen hade vi en långhårig som tyvärr dog här om dan väldigt plötsligt :( men han hade i alla fall lite längre hår när han var mindre!
Tror ni att hon kommer bli semilånghårig eller korthårig? :-)
En bild gör det lättare att hjälpa dig =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
här är en bild :)
chelsea
de verkar inte gå att lägga in en bild, testar igen!
om de inte går att se bilden så finns den här
Skulle gissa att hon blir semi-långhår =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
okej tack så mycket :) jätte svårt att se på henne, alla säger olika! Haha
Lol, jag tror på långhårig
#6 jag är ganska säker på att hon blir semi - hon har för lång päls för korthår och för kort/gles för att bli ''full långhår'' =)
En till sak, vet ni vilken färg hon är? :-)
nån som vet?
Någon får rätta om jag har fel - men gissar på Svartsköldpaddstigré med vitt =)
okej :) de ser ut som hon har några gråa fläckar ( blå kanske ) har aldrig tänkt på det innan men brukar sköldpaddor ha både svart & blått? :)
Hon är semilånghårig och svartsköldpaddstabby och vit. Färgerna är alltså svart + röd, med vitfläck, det gråa är en del av tabbymönstret.
Sajtvärd Katter iFokus
okej tack :)
En riktig sötnos är hon, vilket som.
Bamse är också tjusig.
❤️