vägghyllor
Får hem en ragdoll bebis nästa vecka. Bor i liten lägenhet (26 kvadrat) Så ska sätta upp hyllor så hon kan klättra.
Har köpt en trapphylla på ikea, som jag ska klä varje trappsteg med någon mysigt tyg. Någon som vet vad som funkar bäst, att limma på de bara på ovansidan eller klä in hela hyllan och häfta fast?
Någon här som har hyllor på väggen till sina katter eller har inrett lägenheten? Bilder :)
Har ni foto på era hyllor?
Det är alltid kul med nya tips.
Jag önskar att det kommer en verksam lag (inom en snar framtid) som totalförbjuder katter att vistas utomhus okastrerade och utan id-märkning.
Jag har gjort såhär eftersom jag inte kan borra i väggarna:
http://katter.ifokus.se/discussions/53667eeace12c42e3300348a-kattpyssel?participating-1
Jag klädde in mina hyllor med ett kraftigt möbeltyg som passade min inredning med hjälp av häftpistol. Tror du kan välja vilket tyg du vill förutom ytor som ska användas till klösande. Sen sydde jag en bädd som jag kan flytta mellan hyllorna men en sådan bädd behöver fästas för annars kan katten och bädden ramla ner när katten vill bädda. Så se till att fästa allt ordentligt.