bilder: Kattungar
När jag är ledsen finns det alltid någonting som piggar upp :)
nämligen kattungar.
Finns det någonting sötare än små ludna pälsbollar som hittar på alla möjliga hyss? Har du några kattunge bilder? Skicka och få oss alla på bra humör
Jag bidrar med bilden på Kotten och Puff som fann varandra efter en dag. Eller rättare sagt Puff låg och sov och kotten tyckte att han var en fantastisk huvudkudde :D
Sötnosar allihopa!

ohh vilka sötisar :D

Bedårande:)

En kommentar som sammanfattar alla bilder: ååh!
#8 jag säger detsamma: åhh

Oj vilka underbara gobitar!
Mer bilder säger jag bara! :)

Ljuuuvlig liten rödtott, Alicia!
Meen guu va söta!!! :) Man får ju nästan tårar i ögonen ;P
#3 nee, va sööt, på den svarta, det ser ut som om ögonen ska ploppa ut av nyfikenhet ;) naaw

#14 hihi:P

#4 - väldigt vacker liten missa

#15 nuttesmå då:)
#15 vilka söta små bäbisar :D
ohh tänk att få stoppa ner huvudet där och bara mysa ;)

Oj vilka prickiga gosmagar #19:)

nej va sorligt :S en sån sötnos han var… hur kunde han avlida av en kastrering?

#26 jag vet inte.. han var kanske sjuk innan.. för han slutade äta o sen dog han.. han bodde inte hos mig när han avled så jag vet inte hela historien..
va tråkigt :( alltid ledsamt när en familjemedlem går bort

Vilka söta kattungar :D
#4 Vem e det som hänger brevid Amor? :)
Man ser bara bara lite av bakdelen av katten..

Vilka bedårande små knorkar, pottsorken:)

Det finns absolut inget sötare än kattungar!
Jag är besatt av kattungar! Älskar allt med dom, lukten, magarna, ansikte, ja allt!
Tillägg, älskar vuxna katter med så klart. 

#37 Isa var det mest bedårande jag har sett :) hon ser ut som en riktig liten buse

#11, gud vad lik den kissen var Krsten Dunst! 
de skumma sovställningarna börjar tidigt :D en riktig sötnos
stackars ella blev av med alla sina tre kattungar på en gång eftersom det var samma ägare.Några dagar senare blir hon steriliserad snacka om att bli överkörd..men hon verkar komma tillbaka som samma goding som alltid!

väldigt söta katter lotus, jag gillade verkligen den som är närmast i bild

#48 underbara kinder!!
#48 vist var det samma kissar som var i ikeas förvaringspåse? Så underbart söta :)

#51 hihi dom e ju för söta :)
#52 Påminner om min Lucas :) så söt
#53 Den till vänster ser för näpen ut ser lite förvånad ut om inte annat

Nämen lilla olivia, så näpen:)

Jag blir alldeles sjuk.
Vilka bedårande små liv allihopa.
/Maria

Vår Mari när hon var liten bäbis….ni har alla skickat in de mest fantastiska bilder!!! man blir alldeles varm av att se dom:-O)

jag har de andra bilderna på min bilddagbok, leder direkt till kissekattbilderna….
#70 vilken underbar bild!

#70 Den vita lilla saken ser ut att komma från en lambireklam=)

#74 Är de clonade?! 
Söta i alla fall :D
#70: Naawh, vilka söta! Och vad kul med en svart och en vit!
Rolig bild! :D

då jag ännu inte lagt upp ngra bilder på våran nya dator kan jag inte länka in ngn söt bild på mina misse bebisar men de finns lite bilder på gallerit på detta forumet. Annars kan du gärna kika in på min hemsida www.nogg.se/Tokarna och se lite fler bilder på dom små
ha de så gott!

#75 Ha ha, ja man kan nästan tro det! Även vi hade svårt att skilja på dem då de var mindre. Snacka om att våra grå hjärnceller fick jobba när vi skulle färgbestämma dem.
Men, de har alla olika färg/mönster, från vänster:
Blåspotted hane
Blåsköldpaddstabby hona
Blåsköldpadd hona (SÅLD)
Blåsköldpaddsilvertabby hona
Blåsilverspotted hane

#79 förlåt min okunnighet, men, vad är det för ras? :D

#80 Inte ska du ursäkta, tyvärr är det många som inte känner till denna underbara ras, så det är bara roligt att få berätta. Den heter Turkisk angora och kommer ursprunligen från västra Turkiet. Katterna är otroligt sällskapliga, uppfinningsrika, framåt, älskar människor, andra katter och andra djur och superhärliga att leva med! Dessutom är pälsen mjuk som silke och utan underull, dvs den tovar sig inte. Hörs det att jag är fullkomligt förälskad?
Fler foto på våra kattungar kan du se på vår hemsida, www.tufvans.se, klicka på "Kattungar" så hittar du dem vecka för vecka. Vill du läsa mer om turkisk angora rekommenderar jag ett besök på www.vangoran.com.
Skickar med ett foto till, där de sitter tillsammans med sin mamma. Normalt sett är det i princip omöjligt att få en angora att sitta still om den inte vill, så 5 eller 6 på samma foto… jag vet inte hur jag lyckades, men bråttom hade jag. 

Kattungarna heter sotis och tiger