Vad har era katter massakerat?
Vad har era katter massakerat för er? Dvs förstört, bitit sönder m.m
Vore roligt om någon ville dela med sig och visa bilder så man kan få sig lite goda skratt :)
Faktiskt inte så mycket som jag kan komma på. Förutom min garderobsblomma som någon av katterna satt sönder när dom bestämt skulle sitta i krukan. Den gick av. 😛
Har ju i övrigt kattsäkrat lägenheten, men en sak var inte tillräcklig när vi fick hem yngsta katten. Snören till persienner har vi alltid satt fast så ingen katt ska kunna leka med snöret och råka göra sig illa. Men en dag kom jag på lillkatten med att stå och försöka leka med plastbiten som sitter längst ut på snöret och efter en genomgång i lägenheten så har hon i princip varit och förstört varenda en i hela lägenheten. Är tuggmärken på dom. 😛Så nu har vi fått gömma dom ännu högre upp än innan.
Oj det är mycket!
Några vaser, flera stycken runda lampor i glas, en förvaringsburk i köket, gardiner som skulle provklättras, där även gardinstänger som ramlat ner med skruvar och allt från väggen, nyplanterade frön som det provgrävts i, en och annan blomkruka i golvet, skosnören, en akvariefisk, väckarklocka, sminkborstar, hål i golvmattan i badrummet så att vi fick fuktskador, en betongborrmaskin och jaa.. En påskkyckling som man slitit en hel eftermiddag med.
Medarbetare på akvariefisk ifokus