Vad tycker ni om denna?...

Oj vilken STOR! Den passar nog för dem som har väldigt många katter, men tar ju säkerligen upp en hel del plats. Men jag tycker den ser fin ut och verkar rolig för kissekatterna. Hur många tusen kostar den?
Den är ju jättestor! (tycker jag iaf.) Skulle nog ha köpt nåt liknande också, om jag hade haft möjligheten till det.. Har nämligen inte plats för det! :( Men den var jättefin!
den kostar ca. 2500 :- jag hittade den på blocket.. synd att den kostar så mkt, annars skulle jag nog ha köpt en sån :(
här kommer en länk också, om ni vill ta en bärmare titt: http://www.blocket.se/vi/12291841.htm?ca=5_s
(vet inte om länken funkar, kan inget om länkar och sånt =P )
Jo, den funkade för mig iaf! (man vet ju aldrig ;) )

Jag skulle gärna ha en sån! Men dom är ju inte direkt billiga! Vi har dels en mellanstor klösställning som vi har på övervåningen och sen nere i vardagsrummet har vi en sån här:

Och den är väldigt uppskattad! Vår äldsta katt (1 år) använde aldrig den lilla klösmöbeln och jag trodde inte hon skulle använda denna heller, men så skaffade vi en liten kattunge också som jag visste gillade klösmöbler och då köpte vi denna för hennes skull. Det visade sig att vår äldsta katt också tyckte om den och nu sover hon i den massor! Dock är hon lite feg av sig så hon klättrar inte särskilt mycket på den, men vår lilla 13 veckors ÄLSKAR den! Hon sover i den och hon klättrar och busar i den som en lite galning *ler* Hon skulle bli helt lyrisk av den på bilden du visade! 
Tråkigt nog är klösmöbler inte alls billiga… men det är helt klart en bra investering för katterna om de använder dem! :)
Oj, din klösmöbel såg också väldigt bra ut! Den är ju lite mindre, men jag tycker att den som jag visade på bilden är liite väl stor igentligen, men din såg alldeles lagom ut! :)
Skulle kunna tänka mig en sån som du har!
Den måste ju vara väldigt dyr!

Häftig, om man har rum för den, och råd:)
Hur mycket kostar en sån?

Jag hade tur och fick tag på en så´n där mellanstor som Annisen har för 600:- jätteklipp,,,och kissarna blev glada :-)
#3 Beställ den från tyskland så kostar den 1300:- - det har antagligen personen på blocket gjort och försöker göra sig en hacka
Jag har ett exakt likadant, beställt på tyska ebay (ebay.de). Den tar inte så stor plats heller, tycker jag, för den är inte så djup. Men man måste ju ha ett par meter vägg att ställa den längs.