Finaste Findus
Har fått hem en perser exotic kille på 8-9år för att se om han trivs och allt funkar! Verkar vara världens mysigaste och väldigt "chill" :). Har aldrig haft en raskatt innan så detta är spännande! Någon mer med perser exotic som vill berätta lite om rasen? :)
Det är alltid lika spännande när man får hem en katt och se så att allt fungerar! Vad roligt att allt verkar gå bra och att han trivs! Själv har jag en huskatt, min kompis har haft perser i många år.
Det finns ett forum speciellt för Perser och Exotic som heter Perser iFokus. Där kan du nog få svar på lite mer rasspecifika frågor.
http://perser.ifokus.se/
Lycka till med katten!
"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen
Tack så mycket det forumet hade jag helt missat! :) Han kände sig hemma direkt och det känns som om han alltid bott här. Myst i soffan sen vi kom hem haha :D!
Jättefin kille! Han ser stor ut. Är han det?
"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen
#6 Patriszija. Ja, han verkar ju jättemysig. Dessutom ser det ut som om han redan gjort sig hemmastadd och börjat visa vem som bestämmer egentligen. Katter brukar vara bra på det. Vilken härlig blick han ger datormusen på bilden i nr 6!
#7 haha jaa, husse får se till att inte göra för hastiga rörelser med handen där ;)! Han är verkligen en riktigt fin katt på alla sätt! Är riktigt kul att samtidigt känna att man gjort en bra grej och tagit en äldre katt som behövde nytt hem :)!