Lite kritik :D

Kritik låter som något negativt och det får du inte av mig.
Bilderna är såååå fina.
Den första bilden är underbar. Vem är det?Hur gammal?
/Maria

Får man lov att fråga vilken ras det kan vara eller blandras? Och vill du ha kritik på själva bilderna eller av katten? Kanske dumma frågor…

#2 Jag nöjer mig med din åsikt om min missa Anouk ^^ Hon är nog lite alla möjliga blandningar, och är endast några månader. Hon föddes den 11 maj :)
#3 Nejdå, så dumma var de inte ^^ Men jag tänkte mig på bilderna. Men kommentarer om missarna gör absolut inget heller :D
Skickar med en till bild på Bästi, lillebrors katt ^^

Den första och den sista tycker jag bäst om ^^ Men alla bilderna var jättefina" :D

#7 Tack så mycket :D

Mycket fin kisse i alla fall och lite ovanlig på något sätt.
Oj, mitt inlägg kom två gånger ^^ Hihi

Oj så fin hon är, lilla Anouk. Sköldpadd och tigrerad (elller vad nu teckningen kan heta - experter hitåt)

Det är lite svårt att se vilken färg hon är, kanske blå i grunden? Men att hon är tigré och sköldpaddsfärgad har du helt rätt i # 11.
Helt underbar färg och skärpa i bilderna, vilken sötnos!

#11 och #12 Tack för kommentarerna! Ja, hon har en underbar färg, det håller jag med om ^^ Och att hon var sköldpaddsfärgad visste jag, men sean kan jag inte mer :)

Jättesöt missa, bild #1 var alldeles bedårande:)

Jättefina bilder! Har du lagt in dom på Djurfoto i fokus? Tycker jag du ska göra, där finns kunniga inom fotografering på djur.

Hon är grymmmt fin! Älskar den katten!! (Har du bilder på Fenix och Bestie också?) Första bilden är underbar! Ni (du och katten) är bäst! ;P
//Frallan

Katten är söt och när det gäller bilderna så tycker jag att den sista bilden är bäst. Du har fått en vacker närbild, utan att den är FÖR nära så den blir suddig. Mycket djup i bilden och en underbar klarhet. Snyggt! /Sylvia

Jätte fina bilder!!

Tack så mycket alla! :D