AMMA sökes till ungar i Eskilstuna!
Nån som vet nån som har en kattmamma med mjölk till övers? Har 2 st förtidigt födda huskattsungar här, vars mamma inte vill veta av dem… Det är nog ingen stor chans att de överlever men jag vill inte ge upp dem innan jag provat allt… Ring i så fall. 0704962660
Texten är kopierad!
De tråkiga med folk som kopierar och sprider vidare texter om hjälp och de inte står datum när kullen är född + år är att dessa kan florera på nätet i flera år. värt att tänka på
Jag känner henne jag kopierat ifrån o är aktuellt!
Jo men sprid ut då att kattungarna föddes år-månad-dag då är det även lättare för folk att veta om de är aktuell info för jag tror inte din värdinna blir hjälpt av folk som hör av sig om 9veckor..tips i all välmening då jag vet att de fortfarande delas annonser som är flera år gamla
Ingen amma hittad än kl 2330 tis men de lever fortf
Det finns mjölkersättning för djur på apotek! Det födde jag upp en övergiven kattunge på och det gick jättebra!

Hur har det gått?
# 5 Tror hon vet det då hon är kattuppfödare.
Det var inte mina ungar utan en hittekatts o tjejen som jag hjälpte annonsera jobbar för livbojen för er som undrar o jag känner henne.
Tyvärr så avled de 2 sista i går natt 😭Det fanns 4 från början men de första klarade sig inte alls.