Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 5111 ggr
Pia
0

Klätterställningar & klösträd

Det finns ju ett stort utbud av klösträd och klätterställningar på marknaden för katter. Somliga bättre än andra, somliga riktigt usla andra suveränt tåliga och genomtänkta. Läs också mer bl a här om fina klätterställningar.

Vad har ni för klös/klätterträd till era katter? Är ni nöjda med dem?

Kanske har ni byggt en egen klätterställning till katten? Var det enkelt, designade ni själva?

TacoBelle
0

Jag har tre olika klösmöbler till mina katter, köpta och inte egentillverkade. I vardagsrummet har jag en stor beige från golv till takmöbel (se bild) http://www.becats.se/diamantIIthumb.jpg

I hallen en vinröd mindre med hus, två våningar och rör. Och på altanen en mindre grå med en våning och hus.

Pia
0

:) Den ser misstänkt lik en av mina klätterställningar, kanske inte så konstigt eftersom den är köpt hos samma firma (vars innehavare även är bekanta till mig, ett par kissar från dem har jag också…:) Världen är liten…

Låter som dina katter har en riktigt lyxig klätterställningstillvaro, Belle, mysigt värre!

TacoBelle
0

Jag har inte köpt min klätterställning där jag bara lånade bilden Flört

Köpte den via annons för 500kr.

Pia
0

Ok, bra pris du fick den för…:)

Findus
0

gillar katter sånan där klätterställningar?

Är det värt att köpa en sådan?

Pia
0

Oj ja, jag/katterna tycker de är toppen! De som går från golv till tak är de som jag har bäst erfarenhet av, men det beror väl på smak, utrymme och kvalitet. De brukar säljas till bättre priser på kattutställningar än i zooaffärer…