Skrikande katt i motorhuven
När jag kör bil ha jag alltid fläkten på och radion vrålar på högsta volym, så man blir ju lite döv för längre tonarter.
Men så hade jag idag skruvat ner ljudet på radion ganska kraftigt så det bara hördes lite svagt.
Är nästan hemma efter ett ärende på affären och hör ett skrikande jamande "innifrån" bilen och känner paniken, svetten och ett illamående över att jag antagligen har haft ihjäl någons familjemedlem. Har jag en katt i motorhuven? Vad kommer jag att få se och vad sjutton gör jag?
Letar efter ett bra ställe att köra in på sidan av för att ta tjuren vid hornen, och inser, tack och lov, att den skrikande katten i bilen i själva verket är en jamande katt i Animails radioreklam 😃
Hahaha. Klockrent.
Oh, så hemskt det måste ha varit för dig i de sekunder det tog innan du förstod att det var radion!😮
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Usch den paniken! Jäkla reklamer till att lura en! Här hemma kollar jag alltid om det ligger en katt i bilen om bilen är varm. Vi har nämligen två hemlösa (tror vi) som stryker omkring. (Vi är nyinflyttade och försöker få grepp om katterna har hem/matas och hur de mår, men än har vi inte kunnat komma nära, den ena är en okastrerad hane så det säger väl det mesta)
Haha, ja men deras nya reklam är det ju katter och hundar som "sjunger", och hade ju så lågt på att jag bara hörde ett kraxigt mjauande 🤫
Paniken jag kände när jag läste inlägget, haha 😂
Ja även om jag kände mig väldigt dum och lättlurad när jag insåg att det var radion och ingen riktig katt, så var jag ändå väldigt lättad över att det inte var värre än så 🙂