20 år?
Finns det någon här som har ne katt på 20 år? Jag har ingen katt men jag undrade bara 
Okej 
eller menade du om det va någon som ÄR 20år som har en katt?
Det är en ära att få känna en gammal katt. Jag känner en katt som heter Caecar som vi bodde granne med förut. Han var gatans kung i villaområdet. Han vek inte undan för varken bilar eller hundar men har haft turen att klara sig i alla år.Han måste minst vara 20 år. Så länge kan jag minnas honom i alla fall.
/Maria
Haha precis så har vår Musse varit, kvarterets kung! Så fort det dykt upp andra katter som kommit lite för nära vår tomt har han spänt ögonen i dom och dom har ålat därifrån.. Hundar som kommit för nära har fått sig en kloklädd tass rakt över nosen och inte gjort misstaget igen. Vad det gäller bilar så har han varit mycket speciell, gått på rätt sida av vägen och sen när han ska vända sätter han sig och kollar åt höger/vänster/höger och sen går rakt övertill andra sidan och promenerar tillbaka..
Jo, jag menade om det var nån som hade en katt på 20 år :)
Hejsan
Första inlägget för mig här då ^^
Har en katt som är nästan lika gammal som jag ^^ Nämnligen 18år (jag är 19 :P) Har haft han så länge jag kan minnas :)

#8 wow :) de va inte dåligt. va fin han är.. ser ut som en välmående katt :)

oboy! jag trodde inte dom blev sååå gamla! :)

I Sverige har en huskattshona blivit hela 38 år gammal! Hon finns med i Guinness :)

Min mammas katt blev 24 och då tyckte doma tt de var dax att låta henne somna in när hörsel,syn försvann.. men hon var riktigt pigg fram tills dess!
#8 Oj det var gammalt, mår h*n fint?

#9 & #14
Jodå han mår fint. Är väl inte jätteaktiv men han vandrar runt där på gården och håller koll på allt folk (dom har loppis i ladugården). Är där ett par gånger om året sen jag va typ 6 så han är lite va ett levande barndomsminne :P
å, vad jag hoppas att mitt hjärta blir så gammal som 38!!! Än e hon bara 1,5…
Japp.. #16 Är hon innekatt?