Mysa med sin katt
Hur brukar ni mysa med er katt/katter? Med Kaos brukar jag ligga på sängen och klappa honom på magen. Sen brukar vi kurra ihop os till en boll och bara mysa. Ibland ska han ligga i armkroken. Sitter jag i soffan vill han ligga som en bäbis eller i knä och sträcka på sig så att vi kommer åt magen. ;) Uno brukar självmant komma upp i famnen och sätta sig som en padda. :D Sen ska det börja "maseras" under kinder och på halsen. Magen är helig, deb får man inte röra ;P Sen vill Uno ligga som en bäbis och bli ompysslad. :P
Tuva brukar ligga bredvid mig i soffan när jag ser på TV. Hon gillar att jag klappar henne långsamt längs sidan. Ibland vill hon bli klappad på magen. När jag sover, ligger hon bredvid kudden. Alltid på den sida jag har ansiktet. Hon låter som en gammal fiskebåt när hon spinner. :)
Spencer ligger antingen i knävecken eller om jag sitter upp ligger han på min vänstra sida (alltid vänster sida av nån anledning). När han vill GOSA så tycker han bäst om när jag sitter upp i skräddarställning, då rullar han ihop sig till en boll i famnen.
Stella gosar var som, när som, ALLTID haha men allra mest kommer hon och lägger sig tätt intill mitt huvud. Vi brukar mysa mycket på kvällarna när jag ligger i sängen, då kommer hon spinnande och mjölktrampar på mig ett tag innan hon lägger sig till rätta och somnar.
Missan ska alltid trampa o snutta o pussas, världens mysigaste katt. Det är de enda hon vill göra, att mysa. Fast ibland vill hon vara ensam, så går hon o lägger sig under tvättstället eller på badrumsmattan. Eller leker med brunnen i duschen, de luktar ju så gott.. Den kan hon inte förstå varför ingen vill ha hennes tassar i ansiktet haha