Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1289 ggr
[Lilla Fröken]
0

Virkade kattleksaker med mynta?

Har köpt såna på Tradera förut till förmån för katthem, men det var ju ett tag sedan och jag hittar inga nu.. Någon som vet var man kan köpa såna? De var så fina i olika färger och former :)

jnielsen
2

Kattkommando syd säljer via deras hemsida, det gör äve Föreningen för Höörs hemlösa katter.

[Lilla Fröken]
0

Just det. . Det är från Kattkommando som jag har köpt förut också. . Tack för ditt svar! :)

NeoCleo
0

Det finns även en grupp på Facebook som säljer till förmån för hemlösa katter, den heter Kattmyntamöss till förmån för hemlösa katter. De har alla möjliga sorter figurer och allt går till olika katthem/kattföreningar.

[Lilla Fröken]
0

#3 Okej, ska kika in där också :)

[Skörbjugg]
0

Åh, vi har också köpt från KKS. Jättefina små leksaker som har hållt jättebra. 👍

[Lilla Fröken]
0

#5 Mina har också hållit jättebra men jag tänkte de skulle få nya fina också. Men e gamla stannar kvar, de är jättebra att spraya med kattmynta och de används flitigt. Jag älskar hemvirkade originella leksaker! Som håller! Har bara kikat in på FB-sidan än så länge. . Fler tips mottages naturligtvis! Och det ska ju vara till förmån för katthem :)