Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 868 ggr
[MiniPim]
0

Såe på svansen

Hej! Det är så att när jag var liten, och våran katt var liten så råkade jag klämma hans svans mellan våran dörr. Han förlorade några centimeter av svansen tyvärr. Men nu är han istället väldigt rädd för dörrar. Allrså han springer helst igenom när han ska gå ut. Jag är självklart jätteledsen lver att detta har hänt, men det var absolut inte med mening. Nu är det så att i början av december så åkte vi bort och var borta i tre veckor. När vi kom tillbaka såg vi att det var något konstigt på Kimba (kattens) svans. Pälsen stod liksom upp och när vi peta på det gjorde det jätteont så han ville inte sitta kvar. Men det var fortfarande inget sår eller något vi kunde se. Efter det har han liksom slickat sig hårt där och dragit i pälsen med munnen, om ni förstår. Mamma kollade igen ochd et var ett sår denna gången. Vi vet inte vad som har hänt, våra grannar har skött om honom medan vi var borta och dom har intr sagt något om att det hänt något. Nu undrar jag, vad kan d vara? Det är vid rumpan, där avansen börjar. Ska vi åka in till veterinär med honom eller är det något man kan göra självv?

OberonsMatte
0

Jag tycker att ni bör låta en veterinär kolla på det. Det kan t.ex. vara ett kattbett (som riskerar att bli en böld) eller en inflammerad talgkörtel.

Sajtvärd Katter iFokus

[MiniPim]
1

#1 Då ska vi ringa och boka tid!