Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 742 ggr
annieolin
0

dags för foderfråga igen ;)

Hej. Nu ska jag äntligen byta bort royal canin mot något som är bättre för katterna! Helst något som är bättre pris på med. Vad är smidigt att få tag i och passar bland annat en tös som har relativt känslig mage ? :) Har hört att det ska vara smidigt att beställa från animail med så om det finns där är det bonus ;)
Vill ha det bästa till mina kissar :)

annieolin
0

Kan tillägga att de får mjau och bozita blötmat flera gånger dagligen så torrfodret är mest något som står framme när vi inte är hemma :)

fredricakarlsson
1

Bäställde från animail nu. Och jag är mycket nöjd! Applaws köpte jag där ifrån till både katten och hunden och älskar de! Där är mycket kört i och inga spannmål. Jessie tvekade inte ens att äta de, för hon brukar aldrig äta ny mat direkt men detta slukade hon direkt! Tycker du borde testa de!

Fridaaaa
0

Kör på Applaws också, köper det billigt från petsonline 🙂
Supernöjd med det.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Koohinoora
0

Kör på Applaws, grizzlyzoo har kampanj på dem just nu dessutom så köpte både blötmat och torrfoder från dem nu :)

Kan rekommendera dem, har köpt från dem och animail. Båda har bra och snabbleverans. Grizzly skickar alltid med ett produktprov i sina paket dessutom. :)

Fridaaaa
0

Rekommenderar petsonline, billigaste stället jag hittat applaws på, snabb och bra leverans.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

annieolin
0

Tack för all hjälp. Det blir nog Applaws verkar det som :)

mimåne
2

Om du söker ett torrfoder som uppfyller kraven, som är billigt och bra till en katt med känslig mage så skulle jag vilja rekommendera Porta 21 sensible. Detta beställer jag och min vän från animail.se. Har aldrig varit några problem och katterna älskar det. Och matte blir glad när hon sparar pengar samtidigt.

Medarbetare på akvariefisk ifokus