Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1164 ggr
Titti
0

12 augusti 07

Godmorgon.

Idag känner jag mig lite slö. Sov dåligt inatt p.g.a att det åskade och regnade (har regnat 25mm här inatt) och dessutom var det varmt.
  Vimsan var ute hela natten, hon låg säkert och myste under verandan. Hon kom in och då var hon väldigt gosig av sig. Hon är inte den katten som kommer och lägger sig riktigt nära mig (i den här värmen) med min arm som kudde utan orsak.

Nu har Vimsan bott här i 1 år och 1 dag. Flört

Ha en bra dag…   /   Titti och Vimsan

TinaH
0

God morgon

Kan det vara så att Vimsan visste om att du har gett henne kärlek i ett helt år, och där av kom upp till dig och myste? :-)
Men mysigt är det! :-)

Jag bor själv utanför Helsingborg, i går em så regnade och åskade så att dem fick stänga E6an + att Väla köpcentrum hade det regnat in i.

Själv så blir det en slappar dag, Sambon börjar och jobba i morgon och då får man ta vara på den sista dagen, i detta "fina" väder. Hunden och katten är nu ute på framsidan i koppel, och njuter av morgon luften.
Zigge skulle mer än gärna vilja vara lös…..men inte så länge vi bor här, där barnen, tja 18-åringar, kastar sten på våran hund!!

Ni får alla ha en bra dag. :-)

/TinaH & Zigge

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

rulda
0

God morgon. Själv har jag sovit som en stock och det har även mina kissar :) jag fick väcka dom när jag gick upp och det händer inte så ofta :)

Idag ska jag bara ta det lugnt städa lite gran men annaras ska jag inte göra någonting alls!

#1 kastar sten på din hund?! Va är det för människor?!

TinaH
0

inte för att att jag är rassist, men det är utlänningar som gör detta för att hunden skäller på dem när dem går förbi, för dem har provoerat honom.Skrikandes

Gubben frågade varför en gång, då fick han som svar "han skäller ju",
gubben sa: "hjälper det och kasta sten då?",
Killen svarade: "stryp hunden då".
Gråter

Idsag har denna familj själv skaffat hund, en liten sak, ja, jag säger inget…men hunden är redan förstörd…..

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

rulda
0

fy sjutton va ilsk man blir till att folk inte har någon respekt för andra varelser.

När jag var ute och gick med Toker i går så var det ett gäng med småkillar som kom cyklandes. När dom såg att jag hade katt började dom cykla runt i en ring och varje gång dom åkte förbi mig och Toker så skrek dom.
Stackars Toker tycker det är läskigt som det är att vara ute och gå på dagen så jag håller på att träna honom. Men vi fick gå in ganska omgående.

Destany
0

Var ute igår. var på hässleholmsfestivalen.. det var roligt drack lite . en kompis till mig sparkade på en lyktstolpe o det blev akuten kom hem kl 5 i morse sov till 11.. lite trött nu.. Zorro la sig hos mig o somnade medetsamma med tassen på min axel…idag ska jag bara ta det lugnt

SallyB
0

Destany: sparkade lyktstolpen tillbaks? Jag menar eftersom kompisen hamnade på akuten???
(H*n borde dock ha hamnat hos farbror polisen, för så korkad att man sabbar allmän egendom får man väl inte va i er ålder…? )

Maria
0

Jag tycker inte att ditt inlägg passar sig här.

Du verkar visst vara rasist.

Först trodde jag att du möjligtvis inte själv var svensk med tanke på stavningen…

Elaka människor finns överallt och av alla sorter. Jag håller med dig om att en del människor borde inte skaffa djur alls.

/Maria