Roliga bilder på din katt
Har ni några roliga eller speciella bilder på er katt?
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
#6 - nu snackar vi snabba tassar.. 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#7 Haha ja, tassen gick väldigt fort! ändå fick han inte tag på någon fisk..😂
min katt har inte riktigt lärt sig att det inte är okej att andvända gästerna som klätterträd..
Medarbetare på Datorspel I Fokus
#20 "Get a room!" ;)
Same shit different name, vet du väl ;)
Alltså förlåt, men den där bilden är ju verkligen så ful ;D Skrattar åt den varenda gång ;D
Detta är ju också en bra sovstil :P
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Herre! Jag är katten. Att jag har något att be dig om - Ånej! Jag ber inte om någonting - men om du så där händelsevis i någon himelsk lada skulle råka ha en liten vit mus eller ett fat mjölk, så vet jag förstås en som inte skulle tacka nej. Skulle Du föresten inte nån gång kunna ta och bannlysa hundsläcktet från jorden? I så fall skulle jag säga, AMEN!
Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.
Oj, det blev visst ganska många inlägg 😳 och de flesta på vår lilla rackarunge (paddan) som alltid agerar klassens clown och hittar på bus (till och med när hon sover) 😄 Vår äldsta tjej (svartisen) hittar inte på så mycket tokerier och har heller aldrig gjort… Våran dotter brukar säga att hon ser kunglig ut ,hur nu en huskatt kan göra det (?!?), men det är en bra beskrivning på våran sessa och jag förstår hur hon menar 😊
Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.
Man kan sitta och så kan Wilda sitta på sitt sätt 😃
www.hagbergschinchilla.se
SCAF Utställningskommittémedlem
#58 brevpress? 😜
#58 Nog den absolut roligaste bild jag sett på mycket länge.😂
Så avslappnad kan bara en katt vara.😉
https://jazzans.wordpress.com/
Vill man så kan man 😃 detta är detta papperskorg som stod på kontoret. Rättelse, det VAR en papperskorg ända tills Kiwi bestämde att den var hennes…numera används den flitigt som kombinerad mys-korg och klösbräda 😂